محبوبترین ها

  • همه برای سلامتی رئیس جمهور عزیز و همراهان ایشان دعا کنیم

  • رقم کد بودجه پروژه هاي ورزشي و حمايت از ورزش، بسيار ناچيز است

  • شهرداري درباره پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) بيشتر از تعهداتش عمل کرده است

  • نشست مشترک رئيس و اعضاي شورا با بسيج جامعه زمان حضرت صاحب الامر (عج)

  • خانه آمادگي جسماني قزوين باحضور اعضاي شوراي شهر افتتاح شد

  • رقم کد بودجه نواحي منفصل بايد افزايش پيدا کند

  • بررسي و تصويب بودجه عمراني لايحه پيشنهادي سال 97 شهرداري به اتمام رسيد

  • بررسي و تصويب بودجه حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري مرکز استان

  • مجموعه هاي گردشگري بايد براي همه شهروندان و معلولين دسترس پذير شوند

  • عيادت اعضاي شوراي شهر قزوين با آيت اله محمدي تاکندي

  • حضور در ايستگاههاي آتش نشاني و تقدير از پاکبانان خدوم شهر

  • نامه فرمانداري درمورد مصوبات مرکز استان بررسي شد

  • شرکتي که سهامدار عمده ي آن شهرداري قزوين است نبايد زيانده باشد

  • به دليل وجود موانع در معابر شهري، استفاده از دوچرخه عذاب آور است

  • سيستم فاضلاب شهري در نواحي منفصل با مشکل مواجه است

  • شوراي شهر و شرکت آبفا در خدمت رساني به مردم اهداف مشترک دارند

  • ديدار رييس و اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري با حجت رئيس کل دادگستري استان

  • نشست مشترک بانوان کارمند شهرداري با کميته بانوان و شهردار برگزار شد

  • مسئولان از روند احداث جاده سلامت گله مندند

  • روند ارائه خدمات شهري به نواحي منفصل بايد ادامه دار باشد

  • سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

    قوامي، رئيس کميسيون محيط زيست شوراي شهر قزوين تأکيدکرد:

    طرح جامع ترافيک قزوين بايد به سمت شهروند مداري پيش برود نه خودرو مداري

    به منظور بهبود وضعيت ترافيکي شهر، طرح جامع ترافيک قزوين بايد به سمت شهروند مداري پيش برود نه خودرو مداري و اين سياست کلي کشور است.

    به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيده منيره قوامي رييس کميسيون محيط زيست و خدمات شهري شوراي اسلامي شهرقزوين درباره موضوعات ترافيکي و درجريان گزارش عملکرد معاونت حمل ونقل وترافيک شهرداري صحبت هايي بيان کرد و گفت: به منظور بهبود وضعيت ترافيکي شهر، طرح جامع ترافيک قزوين بايد به سمت شهروند مداري پيش برود نه خودرو مداري و اين سياست کلي کشور است.

     

    ??مسير دوچرخه در قزوين امن و کامل نيست، محورهايي که ساخته شده يا محل پارک خودرو شده و يا مورد استفاده واقعي و درست نيست.

     

     ??اگر محورهاي دوچرخه سواري را جدي بگيريم و احياء کنيم، در مسير اجراي سياست هاي کلي کشور قرار گرفتيم.

    پايان پيام/2966/آبان96