محبوبترین ها

  • رقم کد بودجه نواحي منفصل بايد افزايش پيدا کند

  • رقم کد بودجه پروژه هاي ورزشي و حمايت از ورزش، بسيار ناچيز است

  • خانه آمادگي جسماني قزوين باحضور اعضاي شوراي شهر افتتاح شد

  • شهرداري درباره پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) بيشتر از تعهداتش عمل کرده است

  • نشست مشترک رئيس و اعضاي شورا با بسيج جامعه زمان حضرت صاحب الامر (عج)

  • بررسي و تصويب بودجه عمراني لايحه پيشنهادي سال 97 شهرداري به اتمام رسيد

  • مجموعه هاي گردشگري بايد براي همه شهروندان و معلولين دسترس پذير شوند

  • بررسي و تصويب بودجه حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري مرکز استان

  • حضور در ايستگاههاي آتش نشاني و تقدير از پاکبانان خدوم شهر

  • عيادت اعضاي شوراي شهر قزوين با آيت اله محمدي تاکندي

  • نامه فرمانداري درمورد مصوبات مرکز استان بررسي شد

  • شرکتي که سهامدار عمده ي آن شهرداري قزوين است نبايد زيانده باشد

  • سيستم فاضلاب شهري در نواحي منفصل با مشکل مواجه است

  • شوراي شهر و شرکت آبفا در خدمت رساني به مردم اهداف مشترک دارند

  • به دليل وجود موانع در معابر شهري، استفاده از دوچرخه عذاب آور است

  • همزماني تردد مسير دوچرخه سواري و پياده در جاده سلامت کارشناسي نيست

  • تابلوي شهيد رجايي در عوارضي قزوين_تهران دوباره نصب شود

  • مسئولان از روند احداث جاده سلامت گله مندند

  • جايگاه ورزش بانوان، نيازمنديها و مشکلات اين حوزه بررسي شد

  • ديدار رييس و اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري با حجت رئيس کل دادگستري استان

  • دوشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۳

    در کميسيون شهرسازي پارلمان محلي صورت گرفت؛

    بررسي برنامه هاي ستاد نوروزي و استقبال از بهار سال96 مديريت شهري قزوين

    کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين با موضوع بحث و بررسي پيرامون اقدامات ستاد نوروزي و استقبال از بهار96 مجموعه مديريت شهري قزوين برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين با موضوع بحث و بررسي پيرامون اقدامات ستاد نوروزي و استقبال از بهار96 مجموعه مديريت شهري قزوين برگزار شد و در اين جلسه علاوه بر اعضاي شوراي شهر، مديرعامل سازمانهاي فرهنگي-ورزشي، نوسازي-بهسازي، زيباسازي، پارکها و فضاي سبز، نماينده سازمان مديريت پسماند، مدير روابط عمومي شهرداري مرکز و ... حضور داشتند.

    غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي در ابتداي جلسه ضمن گراميداشت مناسبتهاي پشت سرگذاشته شده و پيش رو، بااشاره به فرارسيدن بهار و سال جديد تأکيد کرد: درسال جديد ازسوي شهرداري بايد خدمات خوبي به شهروندان و گردشگران ارائه شود و به صورت ويژه در بخش اکوتوريسم، اکولوژي و غيره به فعاليت خاص بپردازيم.

    وي ادامه داد: مردم بايد درجريان خدمات نوروزي باشند و سازمانهاي شهرداري موظف به گزارش دهي به مردم باشند و يکي از مهمترين اهداف اين جلسه پرداختن به موضوعات اينچنيني است.

    **

    قزوين در يک نشريه معتبر گردشگري معرفي مي شود

    رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين گفت:25صفحه از يک نشريه معتبر گردشگري به ويژنامه شهر قزوين اختصاص يافته است.

    عليرضا منجم رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين در جلسه ستاد نوروزي شوراي شهر اظهار کرد: در ايام نوروز ميدان دروازه رشت ساماندهي شده و يک تعداد سرويس بهداشتي در سطح شهر  نصب  آن ها در سطح شهر آغاز مي شود در اين بين،دو پل هوايي خيابان هاي نوروزيان و شهرک بهارستان نيز افتتاح خواهد شد.

    کليپ هاي گردشگري شهر قزوين در حال پخش است

    وي با بيان اينکه قراردادي با مشاور تبليغاتي تهران بسته شده است افزود: طي اين قرارداد در سايت هاي درجه يک کشور و همچنين کانالهاي تلگرامي از روز 26و27اسفندماه به مدت يک ماه براي جذب گردشگر ان فعال خواهد شد ضمن اينکه از هفته گذشته کليپ هاي گردشگري در حال پخش است .

    اين مسئول با اشاره به اينکه يک نشريه معتبر گردشگري و تخصصي که به مبحث گردشگري نگاه ويژه اي داشته و پنج هزار تيراژ دارد در جذب گردشگري شهر قزوين در نظر گرفته شده است بيان کرد: 25صفحه از اين نشريه به ويژه نامه قزوين اختصاص يافته است و از طريق پست به سفارتخانه ها ارايه مي شود چرا که اين نوع نشريه  بر اساس فروش دکه اي نبوده و فقط براي افراد خاص عرضه مي شود.

    **

    بزرگترين هفت سين کشور در قزوين نصب مي شود

    مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين از نصب بزرگترين هفت سين کشور در قزوين خبر داد.

    قاسمي مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در جلسه ستاد نوروزي شوراي شهر قزوين اظهار کرد: در حال حاضر مهمترين و شاخص ترين پروژه شهر قزوين افتتاح ميدان امير کبير اين شهر است و بلند ترين مجسمه در سطح استان به شمار مي آيد.

    وي افزود:همچنين در ضلع شمالي ميدان مينودر بزرگترين هفت سين کشور نصب مي شود ضمن اينکه در ضلع جنوبي يک سازه به ارتفاع 6متر در 4رنگ طراحي و نصب شده است.

    جشنواره اسباب بازي و دهکده طبيعت تبليغ مي شود

    وي با بيان اينکه ميدان مينودر پنج هزار بازديده کننده تا به امروز داشته است افزود:تبليغات دهکده طبيعت و جشنواره اسباب بازي از موضوعات مهمي است که مورد توجه قرار گرفته است.

    65المان نوروزي طراحي و ساخت آن انجام شده است

    قاسمي با اشاره به اينکه 60درصد مسولان موافق قرارداد نهايي ويديو مپينگ هستند خبر داد:چهار سفره هفت سين در ايام نوروز در ميادين مينودر،آزادي و سعدالسطلنه و دهکده طبيعت برپا خواهد شد ضمن اينکه 65 المان نوروزي طراحي و ساخت آن انجام شده است .

    مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين ادامه داد: با توجه به ابنکه امسال سال"خروس"ناميده شده است بر همين اساس طرح خانواده خروس در اين زمينه ديده شده است که مراحل پاياني خود را مي گذراند، همچنين محور خيابان شهدا که از ابتداي سال 94تا انتهاي سال 95نورپردازي ان انجام شده است و نصب ريسه هاي با تن رنگي در اين امر مورد توجه قرار گرفته است .

    به گفته او،از بهمن ماه سال جاري 35هزاب متر از ديوارهاي شهر پاکسازي شده است و دو اکيپ نيز به جمع آوري تبليغات غير مجاز در سطح شهر اقدام کرده اند .

    اين مسئول،نصب پرچم همراه با نقاشي و طراحي خاص،رنگ آميزي تمامي مسجمه هاي سطح شهر و شست و شوي پلهاي عابر پياده را از ديگر اقدامات مهم سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در ايام نوروز عنوان کرد.

    **

    معتادان متهاجر در ايام نوروز جمع آوري مي شوند

    محمدي نماينده سازمان پسماند قزوين گفت:معتادان متهاجري که به چهره شهر خدشه وارد مي کنند در ايام نوروز جمع آوري و در ارددگاه هاي مشخص مستقر خواهند شد.

    محمد نيا رييس پسماند قزوين در جلسه ستاد نوروزي شوراي شهر قزوين اظهار کرد:طي جلسه اي که ستاد نوروزي قزوين با هماهنگي داخلي بين مناطق و سازمان هاي شهرداري تشکيل داد سعي شد که مشکلات بين شهرداري و ديگر دستگاه ها را مورد بررسي قرار دهد .

    وي افزود:با توجه به اهداف شهرداري سعي شد که تا حد ممکن از طريق صدا و سيما توليدات شهر قزوين معرفي و انجام پذيرد و در ازاي اين حرکت شهرداري مکاني را براي ضبط و پخش به اين سازمان ارايه دهد.

    معتادان متهاجر در ايام نوروز جمع آوري مي شوند

    اين مسول ادامه داد:طبق جلسه نهايي که با نيروي انتظامي انتظامي انجام پذيرفت قرار شد معتادان متهاجر که به سطح شهر خدشه وارد مي کنند جمع آوري و از شهر خارج کرده و در اردوگاه مشخصي مستقر شوند ضمن اينکه اين افراد تا پانزدهم فروردين ماه حق مرخصي و ورود به شهر را نداشته باشند.

    در ايام نوروز سازمان مديريت بحران و آتش نشاني در حال آماده باش هستند

    اين مسول گفت:همچنين سازمان آموزش و پرورش 25مکان در راستاي خدمات سفر مسافرين را در نظر گرفته است در اين بين،بر اساس جلسه مشترک سازمان آتش نشاني و مديريت بحران تمام تيم هاي اين دو دستگاه در ايام نوروز در حال آماده باش هستند .

    محمدي ادامه داد:سازمان پسماند قزوين آمادگي لازم را دارد تا در قالب 15تا25اکيپ در صورت بارندگي شديد و هر گونه آب گرفتگي اين مشکل را در اسرع وقت برطرف کند .

    به گفته وي،براي اسکان مسافرين شهري طرح خاصي ديده نشده است ولي چندين پارک براي ستاد نوروزي از سوي استانداري قزوين در نظر گرفته شده است.

    پايان پيام/2601/اسفند95

    تصاویر مرتبط