محبوبترین ها

  • رقم کد بودجه نواحي منفصل بايد افزايش پيدا کند

  • رقم کد بودجه پروژه هاي ورزشي و حمايت از ورزش، بسيار ناچيز است

  • خانه آمادگي جسماني قزوين باحضور اعضاي شوراي شهر افتتاح شد

  • شهرداري درباره پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) بيشتر از تعهداتش عمل کرده است

  • نشست مشترک رئيس و اعضاي شورا با بسيج جامعه زمان حضرت صاحب الامر (عج)

  • بررسي و تصويب بودجه عمراني لايحه پيشنهادي سال 97 شهرداري به اتمام رسيد

  • مجموعه هاي گردشگري بايد براي همه شهروندان و معلولين دسترس پذير شوند

  • بررسي و تصويب بودجه حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري مرکز استان

  • حضور در ايستگاههاي آتش نشاني و تقدير از پاکبانان خدوم شهر

  • عيادت اعضاي شوراي شهر قزوين با آيت اله محمدي تاکندي

  • نامه فرمانداري درمورد مصوبات مرکز استان بررسي شد

  • شرکتي که سهامدار عمده ي آن شهرداري قزوين است نبايد زيانده باشد

  • سيستم فاضلاب شهري در نواحي منفصل با مشکل مواجه است

  • شوراي شهر و شرکت آبفا در خدمت رساني به مردم اهداف مشترک دارند

  • به دليل وجود موانع در معابر شهري، استفاده از دوچرخه عذاب آور است

  • همزماني تردد مسير دوچرخه سواري و پياده در جاده سلامت کارشناسي نيست

  • تابلوي شهيد رجايي در عوارضي قزوين_تهران دوباره نصب شود

  • مسئولان از روند احداث جاده سلامت گله مندند

  • جايگاه ورزش بانوان، نيازمنديها و مشکلات اين حوزه بررسي شد

  • ديدار رييس و اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري با حجت رئيس کل دادگستري استان

  • چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۵

    رياست شوراي شهر در ديدار با استاندار مطرح کرد:

    "قزوين" پايلوت جهاني اجراي برنامه شکوفايي شهري/اختصاص اعتبار ملي براي ساماندهي امامزاده حسين (ع) و بوستان باراجين همچنان در صدر خواسته هاي شهر

    اتمام پروژه هاي ساماندهي امامزاده حسين(ع)، بوستان ملي باراجين، طرح جامع، بارانداز شهر، تقاطع غيرهمسطح خليج فارس و انتخاب قزوين به عنوان پايلوت جهاني اجراي برنامه شکوفايي شهري از مهمترين تأکيدات و اشارات مجموعه مديريت شهري در ديدار با استاندار قزوين براي تحول در کهن شهرمان بود.

    به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي رياست شوراي شهر در ديدار مجموعه مديريت شهري با استاندار که 24 آذر ماه در سالن جلسات استانداري برگزار شد، با بيان اينکه برپايي جلسات مشترک بين مسئولان و مديران و تبادل انديشه و برنامه ريزي مشترک، رشد و توسعه شهر و ارتقاء جايگاه آنرا در پي دارد، پروژه ساماندهي مجموعه امامزاده حسين (ع) را يک اولويت در راستاي ارتقاء گردشگري شهرمان برشمرد.

    وي با بيان اينکه دستگاههايي به غير از شهرداري در ساماندهي اين مجموعه دخيل هستند ولي همراهي لازم را به عمل نمي آورند، ادامه داد: بخشي از تملکات مجموعه انجام شده و مابقي که 45 درصد از کل آن به شمار مي آيد به علت عدم جديت و شتاب ديگر دستگاهها باقي مانده است و اميدواريم با همت و تأکيد استاندار محترم، شاهد همراهي متوليان امر باشيم.

    رياست شورا بوستان ملي باراجين را از مهمترين پروژه هاي توريستي و گردشگري برشمرد و ادامه داد: اين پروژه با همت و تلاش جمعي شهر و توجه ويژه مجموعه مديريت شهري احداث و به بهره برداري رسيد و اکنون براي معرفي بيشتر در سطح ملي نيازمند اختصاص منابع مالي و حمايت هاي فرا استاني است.

    فصيحي رامندي با اشاره به عدم تصويب طرح جامع قزوين در شوراي عالي شهرسازي و معماري کشور گفت: اين طرح تا آستانه تصويب پيش رفت، ولي تحت تأثير تغيير و تحولات و تعارضات انجام گرفته در شهر قزوين قرار گرفت و سرنوشتش عوض شد، اما انتظار داريم با همراهي استاندار، وزارت راه و شهرسازي به قولها و تعهدات خود عمل و تصويب آنرا آنچنان که توسعه قزوين را به همراه داشته باشد، در دستور کار قرار دهد.

    وي بارانداز شهر را ضرورت ديگري در راستاي رشد و توسعه قزوين برشمرد و ادامه داد: انتقال ميدان ميوه و تره بار و صنف آهن فروشان به اين مجموعه هدف مهم ديگر شهرمان است که داراي ماهيتي استاني، ملي و اقتصادي  است، طرح کلي به تصويب رسيده ولي نيازمند توجه ويژه متوليان امر و تصويب آن در وزارت راه و شهرسازي است که با محقق شدن آن شوراي شهر و شهرداري گامهاي بعدي را براي اجرايي شدن پروژه برخواهند داشت.

    اين عضو شورا پروژه تقاطع غيرهمسطح خليج فارس را داراي نقش محوري در تکميل خطوط روان و همه جانبه قزوين برشمرد و ادامه داد: با توجه به اينکه خط راه آهن از قزوين به غرب کشور در پل باريکي واقع شده بود، احداث پل خليج فارس تأثير بسزايي در ايجاد مسيري مناسب براي اين دسترسي تأثيرگذار بود.

    وي در ادامه نقش اداره راه و شهرسازي براي ادامه پروژه خليج فارس و رضايت مالکين را در اعطاي زمين معوض و تسويه حساب با مالکين ضروري دانست و خواستار همراهي اين دستگاه براي ادامه کار و اتمام پروژه شد.

    وي همچنين با اشاره به انتخاب قزوين از سوي سازمان ملل به عنوان پايلوت اجراي برنامه شکوفايي شهري اظهارداشت: بي شک اين طرح با همراهي مجموعه متوليان امر در استان به شکوفايي مي رسد و نتايج حاصل از آن نفع شهر و شهروندان آنرا به همراه خواهد داشت.

    ***

    مسعود نصرتي شهردار قزوين در ادامه اين جلسه با اشاره 25 موضوع و سرفصل اولويت دار قزوين که در سطح کلان بايد مدنظر مسئولان و متوليان امر قرار بگيرد، از مقام ارشد استان خواست تا در فرصتي مناسب بررسي و تصميم گيري نهايي آنها را در جلساتي مشترک در دستور کار خود قرار دهند.

    وي در ادامه با اشاره به توانمندي ها و اقداماتي که طي چند سال اخير به همت مجموعه مديريت شهري و همراهي ديگر دستگاهها براي اعتلاي شهر صورت گرفته است، گفت: تغيير و تحولات بصري و زيربنايي شهر در سالهاي اخير گوياي اتفاقات درخور توجهي است که تحقق آنها در کنار برنامه ها و همايشهاي بزرگ تري همچون جاده ابريشم و مجمع جهاني شهر اسلامي موجب تحول چشمگير شهر خواهد شد.

    شهردار اختصاص بودجه ملي به پروژه هاي کلان شهر و ارتقاء جايگاه قزوين در جدول اعتبارات کشوري را با همکاري و توجه استاندار ميسر دانست و در رابطه با موضوعات و تأکيدات مطرح شده در جلسه پيشنهادات خود را مطرح کرد.

    پايان پيام/1515/آذر94

    تصاویر مرتبط