محبوبترین ها

  • رقم کد بودجه نواحي منفصل بايد افزايش پيدا کند

  • رقم کد بودجه پروژه هاي ورزشي و حمايت از ورزش، بسيار ناچيز است

  • خانه آمادگي جسماني قزوين باحضور اعضاي شوراي شهر افتتاح شد

  • شهرداري درباره پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) بيشتر از تعهداتش عمل کرده است

  • نشست مشترک رئيس و اعضاي شورا با بسيج جامعه زمان حضرت صاحب الامر (عج)

  • بررسي و تصويب بودجه عمراني لايحه پيشنهادي سال 97 شهرداري به اتمام رسيد

  • مجموعه هاي گردشگري بايد براي همه شهروندان و معلولين دسترس پذير شوند

  • بررسي و تصويب بودجه حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري مرکز استان

  • حضور در ايستگاههاي آتش نشاني و تقدير از پاکبانان خدوم شهر

  • عيادت اعضاي شوراي شهر قزوين با آيت اله محمدي تاکندي

  • نامه فرمانداري درمورد مصوبات مرکز استان بررسي شد

  • شرکتي که سهامدار عمده ي آن شهرداري قزوين است نبايد زيانده باشد

  • سيستم فاضلاب شهري در نواحي منفصل با مشکل مواجه است

  • شوراي شهر و شرکت آبفا در خدمت رساني به مردم اهداف مشترک دارند

  • به دليل وجود موانع در معابر شهري، استفاده از دوچرخه عذاب آور است

  • همزماني تردد مسير دوچرخه سواري و پياده در جاده سلامت کارشناسي نيست

  • تابلوي شهيد رجايي در عوارضي قزوين_تهران دوباره نصب شود

  • مسئولان از روند احداث جاده سلامت گله مندند

  • جايگاه ورزش بانوان، نيازمنديها و مشکلات اين حوزه بررسي شد

  • ديدار رييس و اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري با حجت رئيس کل دادگستري استان

  • سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

    عبدالرزاقي، رئيس کميسيون املاک و مستغلات شو.راي شهر قزوين:

    چرا مجتمع هاي عظيم تجاري در نقاط پرترافيک شهر ساخته مي شوند؟

    ما مي آييم در پر ترافيک ترين نقاط شهر ساختمان هاي بلند مرتبه، مجتمع تجاري و اداري احداث ميکنيم و حجم ترافيکي شهر را افزايش ميدهيم، چرا مجتمع هاي عظيم تجاري در پرترافيک شهر ساخته ميشوند؟ و اين چقدر بار ترافيکي به شهر وارد ميسازد؟

    به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ صحبت هاي کامل مهدي عبدالرزاقي، رئيس کميسيون املاک و مستغلات شوراي اسلامي شهر قزوين درباره موضوعات ترافيکي به شرح ذيل است:

     

    تحقق روند آزمون و خطا در معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافيک پسنديده نيست.

     

    موضوعات مربوط به خيابان خيام به شوراي تامين استان برميگردد و ازسويي شورا بايد به عواقب تصميم گيري هاي خود فکر کند.

     

    ما مي آييم در پر ترافيک ترين نقاط شهر ساختمان هاي بلند مرتبه، مجتمع تجاري و اداري احداث ميکنيم و حجم ترافيکي شهر را افزايش ميدهيم، چرا مجتمع هاي عظيم تجاري در پرترافيک شهر ساخته ميشوند؟ و اين چقدر بار ترافيکي به شهر وارد ميسازد؟

     

    سياست شورا و شهرداري درباره جانمايي و ساخت اين مجتمع ها بايد تغيير کند و اين مجتمع ها را به حاشيه شهر ببريم.

     

    تنها راه حل معضل ترافيک، توزيع خدمات است، اگر مردم قزوين به دنبال اجناسي از بازار قزوين و يا بازارچه سپه هستند، بتوانند آنها را از 5_6 نقطه ديگر با همان کيفيت خريداري کنند.

     

    مشکلات ترافيکي علاوه بر شهرداري به دستگاههايي که مجوزات مربوطه را صادر ميکنند برميگردد و به همت يکديگر بايد حل شود.

     

    مشکل ترافيکي خيابان دانشگاه حل شود و تنها راه حل، بازگشايي اين خيابان است که از بار ترافيکي ميدان سيد حسن نصراله نيز کاسته خواهد کرد.

    پايان پيام/2965/آبان96