یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

اللهیاری،

جانمایی کد دسترسی به اطلاعات کامل شهدا در تابلوهای معابر و کوچه ها

سازمان های زیباسازی و فناوری اطلاعات شهرداری قزوین موظف شدند که نسبت به تعریف QR کد دسترسی به اطلاعات، تصاویر و خاطرات و وصایای شهدا در تابلوهای کوچه های مزین به نام شهدا اقدام و این موضوع را در سطح شهر قزوین اجرایی کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا موضوع ساخت سردیس شهدا، علما، مفاخر و هنرمندان قزوینی که قرار است در دومین سمپوزیوم مجسمه سازی اجرایی شود، بررسی و مقرر شد اسامی پیشنهادی از سوی سازمان ها و نهادهای مرتبط بررسی و اجرایی شود.

وی همچنین به تصویب حمایت و مساعدت شورا و شهرداری قزوین در ساخت مستند شهید داود خلیلی کم سن وسال ترین شهید استان قزوین اشاره کرد و گفت: مستند شعید داود خلیلی شهید 13 ساله استان توسط گروه هنری خورشید مهد نورا ساخته می شود که مقرر شد شهرداری با مساعدت مالی در ساخت این مستند حمایت کند.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به مصوبه حمایتی کمیسیون فرهنگی شورا از انجمن توسعه هنرهای تجسمی استان اشاره کرد و افزود: این انجمن سالانه جشنواره ای در حوزه های نگارگری ،هنرهای شهری، آثار سنتی و تزیینی نقاشی و طراحی برگزار می کند که داوران در سطح ملی آثار را داوری می کنند که در این راستا نیز تصمیم گرفته شد تا حمایتی از این انجمن صورت گیرد.

وی همچنین از تعریف کد معرفی شهیدان در تابلوهای معابر و کوچه ها خبر داد و گفت: سازمان زیباسازی و سازمان فاوای شهرداری قزوین موظف شدند که نسبت به تعریف QR کد (کدهایی که گستره وسیعی از اطلاعات را در سریع ترین زمان در اختیار مخاطبان قرار می دهد)، در تابلوهای شهدا اقدام و این موضوع را در سطح شهر قزوین اجرایی کنند.

سخنگوی پارلمان محلی قزوین همچنین خواستار تغییر نام سایت پسماند محمدآباد شد و گفت: پیشنهاد می شود تا نام این سایت تغییر یابد.
 
 وی همچنین از تلاش تمامی افرادی که در مناقصه سازمان پسماند در خصوص رفت و روب شهری ورود کردند تقدیر کرد و گفت: نقش نظارتی و ورود اعضای شورا به این قضیه باعث صرفه جویی مالی در منابع شهرداری و کاهش هزینه شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط