شنبه ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

دبير پارلمان محلی قزوين خواستار شد؛

کاهش زمان رسيدگي به تماس هاي مردمی سامانه ١٣٧

سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین پل ارتباطی میان مدیران شهری و شهروندان محسوب می شود و باید زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان که از طریق این سامانه مطرح می شود، کاهش یابد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ مهدیه سادات قافله باشی دبیر پارلمان‌محلی قزوین در جلسه علنی شورا با تاکید بر مطلب فوق، طي تذكري افزود: بازه زمانی ۶۰ روزه برای پاسخگویی به مشکلات مردم، اعتماد شهروندان را از مجموعه مدیریت شهری سلب خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد تا این سامانه به شهرداری مرکز متصل شود.

وی پیشنهاد کرد: اعضای شورا و مدیران شهری در یک ساعت و روز مشخص در سامانه ۱۳۷حضور یابند و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

قافله باشی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت حوزه آسیبهای اجتماعی در شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین باید در چارت اداری حوزه آسیبهای اجتماعی، یک کارشناس داشته باشد و در این حوزه بازدید های ادواری و دقیق و مستمرانجام دهد.
 رییس کمیسیون فرهنگي، اجتماعي و ورزشی پارلمان محلی قزوین گفت: شهرداری باید طبق وظیفه گرمخانه ها و مراکز نگهداری متکدیان را تعیین تکلیف کند؛ چراکه در حال حاضر طبقه اول ساختمان مرکز توسعه اجتماعی بدون مجوز به مرکز خانه میان راهی اختصاص یافته و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: با وجود یک‌کارشناس در حوزه آسیب های اجتماعی در شهرداری قزوین، تکلیف ما برای پیگیری امور مربوط به کودکان کار و سایر حوزه های مرتبط مشخص می شود و از طرفی شهرداری در این حوزه به شورای شهر گزارش اقدامات و بازدید های ادواری خود را ارائه می دهد.
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط