چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۷

موافقت با خريد زمين سمي تريلر

اعضاي شورا با خريد زمين سمي تريلر براي انتقال زباله ها از اين مکان توسط خودورهاي بزرگ به جايگاه محمد آباد موافقت به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين، اعضاي شورا با خريد زمين سمي تريلر به مساحت 14 هکتار در کيلومتر 2 جاده بوئين زهرا به صورت تهاتر با صاحب اين ملک و معاوضه دو قطعه زمين به مساحت حدود 500 متر مربع واقع در باقر آباد و ملاصدرا موافقت به عمل آوردند.
گفتني است؛ اين طرح به منظور کاهش تردد خودروهاي کوچک حمل زباله در محور بوئين زهرا، کاهش هزينه هاي تحميلي به شهرداري، بارگيري زباله ها در محل سمي تريلر و انتقال آنها توسط ماشين هاي بزرگ به سايت محمد آباد به اجرا در مي آيد.
يادآور مي شود؛ طرح احداث سمي تريلر با طي روند لازم به منظور اخذ موافقت هاي استاني از دستگاه هاي مرتبط و شوراي برنامه ريزي استان در دستور کار قرار گرفته است و در اطراف اين طرح، کاشت و توسعه فضاهاي سبز به منظور ايجاد فضاي بصري مناسب و جلوگيري از انتشار بوي تعفن و حفظ مؤلفه هاي زيست محيطي  پيش بيني شده است.
شايان ذکر است؛ هر يک از اعضاي شورا در اين نشست به بيان ديدگاه هاي خود در خصوص راه اندازي طرح سمي تريلر و توجه به حقوق ساکنان محدوده اجراي طرح و ساير مؤلفه هاي زيست محيطي تأکيد کردند.

تصاویر مرتبط