شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۴

عبدالرزاقي، رئيس کميسيون املاک شوراي شهر قزوين تاکيدکرد:

پيگيري نمايندگان مجلس براي اختصاص قير و بهسازي جاده اسماعيل آباد

شهرداري متعهد به آسفالت راه دسترسي به اسماعيل آباد است و تملک و تأمين قير اين کار، بايد ازسوي اداره کل راه و شهرسازي صورت بگيرد که اميدواريم با تاکيد نمايندگان مجلس تحقق يابد تا کار هرچه سريع تر آغاز شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ مهدي عبدالرزاقي رئيس کميسيون املاک و مستغلات شوراي شهر امروز در جمع مردم ناحيه شهري اسماعيل آباد اظهارداشت: توجه به نواحي متصل و منفصل شهري مورد انتظار جامعه بوده و متأسفانه تاکنون امکانات شهري در اين نواحي به شکل عادلانه توزيع نشده است و خدمات مرکز شهر با اين نواحي قابل مقايسه نيست.

 

وي يادآورشد: روزگاري که اين نواحي روستا بودند، از منابع ملي و وزارت کشور استفاده ميکردند و دهياران پيگير حل مشکلات و خواسته هاي آنان بودند.

 

اين عضو شورا با تاکيد براينکه امروزه شوراياران پيگير حل مشکلات نواحي منفصل و متصل شهري هستند، خبرداد: بودجه نواحي شهري در سال ?? افزايش ?? درصدي نسبت به سال جاري دارد و اميدوارم در چهار سال عمر شوراي پنجم بتوانيم اين رقم را با لحاظ توزيع عادلانه امکانات شهري افزايش داده و تحقق بخشيم.

 

عضو شورايعالي استانها با اشاره به کمکها و نقشي که نمايندگان مجلس همچون مهندس زرآبادي در حل مشکلات نواحي خواهند داشت، گفت: انتظار داريم با کمک آنان بتوانيم زيرساخت هاي لازم در اين نواحي را فراهم کنيم و مردم را از امکانات ورزشي، تفريحي، فرهنگي و خدمات شهري بهره‌مند نماييم.

 

عبدالرزاقي يادآور شد: شهرداري متعهد به آسفالت راه دسترسي به اسماعيل آباد است و تملک و تأمين قير اين کار، بايد ازسوي اداره کل راه و شهرسازي صورت بگيرد که اميدواريم با تاکيد نمايندگان مجلس تحقق يابد تا کار هرچه سريع تر آغاز شود.

 

وي در خاتمه از زحمات شهرداري منطقه ? به خاطر آسفالت برخي کوچه ها و ايجاد قسمتي از زيرساخت هاي اين ناحيه تشکر و قدرداني کرد و حل مابقي مشکلات اين خطه را با تعامل، همفکري و پيگيري دستگاهها و مسئولان مربوطه همراه دانست.

پايان پيام/3074/بهمن96