یکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۸

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

اختصاص اعتبار 55 ميليارد توماني در حوزه سبز قزوين در سال 96

حدود 55 ميليارد تومان از اين بودجه در حوزه فضاي سبز قزوين اختصاص داده شده است که تنها 30 ميليارد تومان از آن به توسعه بوستان باراجين اختصاص داده خواهد شد و 6 بوستان ديگر در سال آتي در شهر قزوين احداث مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج اله فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي در ديدار دانش آموزان يکي از مدارس قزوين با وي، با اشاره به بودجه 555 ميليارد توماني سال 96 شهرداري قزوين، گفت: حدود 55 ميليارد تومان از اين بودجه در حوزه فضاي سبز قزوين اختصاص داده شده است که تنها 30 ميليارد تومان از آن به توسعه بوستان باراجين اختصاص داده خواهد شد و 6 بوستان ديگر در سال آتي در شهر قزوين احداث مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: بوستان ملي باراجين و دهکده طبيعت اعتبار خوبي براي شهرمان است و در کنار اين، شهربازي که در داخل بوستان براي استفاده خانواده ها و به ويژه کودکان و نوجوانان احداث شده از کيفيت خوبي برخوردار بوده و قابل ارائه براي گردشگران است.

رئيس شورا همچنين از اعتبار دو ميليارد توماني براي تهيه وسايل بازي و ستهاي ورزشي در بوستانها و مدارس شهر براي سال آتي خبرداد و گفت: در کنار اينها 6 خانه فرهنگ در نقاط مختلف شهر براي استفاده عموم شهروندان از برنامه هاي فرهنگي و آموزشي مهياست.

فصيحي رامندي گفت: در بودجه سال آتي 20 ميليارد تومان براي جدول گذاري، مرمت و بازسازي آسفالت شهر اختصاص داده شده است و بنابر برنامه ريزي که در مجموعه مديريت شهري صورت گرفته، هر ساله 10 درصد از وسعت شهر مجدد روکش آسفالت مي‌شود.

رئيس پارلمان محلي در ادامه با اشاره به توليد روزانه 400 تن زباله در قزوين، افزود: مديريت شهري سالانه 40 ميليارد تومان براي جمع آوري، حمل و دفن زباله در قزوين هزينه شده و تمامي اين بخشها از مردم اخذ مي‌شود، بنابراين اگر شهروندان و خانواده ها در کاهش توليد زباله همکاري مناسبي داشته باشند هزينه هاي اين بخش کمتر شده و در جاي مناسبي استفاده خواهد شد.

پايان پيام/2559/اسفند95        

 

تصاویر مرتبط