چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري شوراي شهر قزوين:

ارتقاء وضعيت شغلي نيروهاي انساني و افزايش تجهيزات سازمان آتش‌نشاني/فداکاري شهداي آتش نشان يادآور 8 سال دفاع مقدس بود

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا با تأکيد بر ارتقاء سطح تجهيزات و وضعيت شغلي نيروهاي انساني سازمان آتش نشاني قزوين بر راه اندازي دو ايستگاه جديد آتش نشاني در سال جديد به همراه ارتقاء و به روزرساني لباسهاي آتش نشانان تأکيدکرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهر با تأکيد بر ارتقاء و تجهيز کامل سازمان آتش نشاني در بخش امکانات و وضعيت شغلي نيروهاي انساني، اظهارداشت: راه اندازي دو ايستگاه جديد آتش نشاني در سال جديد به همراه ارتقاء و به روزرساني لباسهاي آتش نشانان تأکيدکرد.

وي يادآورشد: بحمدا... شهرداري قزوين در تجهيز و تکميل امکانات سازمان آتش نشاني اقدامات خوبي داشته ولي کافي نيست و بايد حمايت و پشتيباني شهرداري از اين سازمان که تأمين کننده جان و مال مردم است، بيشتر شود و همچنين از پرسنل اين سازمان نيز حمايت بيشتري به عمل آيد.

صلح جو در خاتمه يادآورشد: ارتقاء سازمان براي آمادگي در اجراي مأموريتهاي اعزامي ضروريست و نيز با توجه به اينکه شغل آتش نشاني جزو مشاغل پرخطر و حادثه ساز محسوب مي شود، تأمين ملزومات اطفاء حريق و خدمت رساني به مردم در حداقل زمان ممکن ضروري است.

وي در ادامه با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو شهيدان آتش نشان هرگز فراموش نمي شوند، چراکه با شهامت در راه انجام وظيفه، پذيرش کارپرخطر و نجات جان و مال مردم، به درون آتش رفتند و جان خود را فدا کردند، فداکاري آنها يادآور دوران 8 سال دفاع مقدس بود.

 

رئيس کميسيون پيگيري شورا افزود: شهيدان آتش نشان هرگز فراموش نمي شوند، چراکه با شهامت در راه انجام وظيفه، پذيرش کارپرخطر و نجات جان و مال مردم، به درون آتش رفتند و جان خود را فدا کردند، فداکاري آنها يادآور دوران 8 سال دفاع مقدس بود، راهشان پر نور باد.

پايان پيام/2469/بهمن95

تصاویر مرتبط