دوشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

دشمنان انقلاب قصددارند از رحلت آيت ا... هاشمي رفسنجاني بهره‌برده، به مردم و نظام اسلامي آسيب‌بزنند/ هوشيار باشيم!

اين مقطع نيز مي‌گذرد، ولي نبايد گذاشت تا دشمنان انقلاب، معاندين و رسانه هاي بيگانه اي همچون بي بي سي، رحلت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به عنوان حربه اي براي ضربه زدن به مردم، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران به کار گيرند و بنابراين بايد هوشيار باشيم!

 

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج اله فصيحي رامندي در کارگروه آموزشي_پژوهشي درباره پروژه "ارتقاء هويت شهر قزوين ازطريق بهبود سيماومنظرشهري براساس آموزه هاي ايراني_اسلامي"، که صبح امروز در سالن مفاخر شهرداري برگزارشد، ضمن تسليت سالگرد وفات حضرت معصومه(س) و تسليت درگذشت آيت ا... هاشمي رفسنجاني، با اشاره به دشمني ها و تفرقه افکني هاي بيگانگان در رسانه هاي مختلف خبري اظهارداشت: اين مقطع نيز مي‌گذرد، ولي نبايد گذاشت تا ضد انقلاب ها، معاندين و رسانه هاي بيگانه اي همچون بي بي سي، رحلت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به عنوان حربه اي براي ضربه زدن به مردم، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران به کار گيرند و بنابراين بايد هوشيار باشيم!

وي در ابتداي صحبتهاي خود با اشاره به سال 59 و مرگ آيت ا... طالقاني ادامه دادند: آنزمان، دشمنان و معاندين قصد داشتند آيت ا... شهيد بهشتي را در رحلت آيت ا...طالقاني مقصر معرفي کنند و با سردادن شعارهايي همچون"بهشتي، بهشتي، طالقاني را تو کشتي" قصد اغتشاش و آشوب در کشور را داشتند.

رئيس شورا افزود: همچنين در جريان رحلت فرزند امام خميني (ره) نيز چنين جرياناتي به وجود آمد و خوشبختانه آگاهي و بصيرت مردم اجازه نداد توطئه دشمنان به بار نشيند و امروز نيز اميدواريم جريانهاي منفي به وجود آمده با نگاه انقلابي و وحدت محور مردم خنثي گردد.

فصيحي رامندي در ادامه مرگ آيت ا... هاشمي رفسنجاني را موجب تأسف نزديکان، مسئولان و تمامي افرادي دانست که ايشان را از دور و نزديک مي شناختند و اين ضايعه را موجب ناراحتي رهبري، خانواده ايشان و ملت بزرگ ايران دانست.

پايان پيام/2385/دي95

  

 

تصاویر مرتبط