شنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۸

عطايي، رئيس کميسيون بانوان شوراي اسلامي شهر قزوين:

شهرداري لايحه ارتقاء شغلي کارمندان مجموعه مديريت شهري قزوين را به شوراي شهر ارسال کند

هم اکنون در مجموعه مديريت شهري قزوين به غير از افراديکه استخدام دولتي هستند، نيرويي که از امنيت شغلي خوبي برخوردار باشد، وجود ندارد، بنابراين شهرداري قزوين لايحه اي به شوراي شهر براي بررسي و تصويب ارسال کند تا تجديدنظر اساسي در اين بخش صورت بگيرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ شهلا عطايي رئيس کميسيون بانوان شوراي شهر قزوين در جلسه علني پارلمان محلي با بيان اينکه اشتغال کارکنان شهرداري و به ويژه امنيت کاري آنها از اهميت بالايي برخوردار است، گفت: هم اکنون در شهرداري قزوين به غير از افراديکه استخدام دولتي هستند، نيرويي که از امنيت شغلي خوبي برخوردار باشد، وجود ندارد، بنابراين شهرداري قزوين لايحه اي به شوراي شهر براي بررسي و تصويب ارسال کند تا تجديدنظر اساسي در اين بخش صورت بگيرد.

وي يادآورشد: کارمندان به دليل عدم داشتن پشتوانه شغلي ريسک پذير نبوده و از انجام بسياري از مسئوليتها و کارهاي مهم که حتي در توانايي آنها نيز هست، شانه خالي مي‌کنند، چراکه مي‌دانند مدير مستقيم و مديران بالادست تر از آنها پاسخگوي مثبتي براي اين فعاليت ارزنده آنها نيست.

اين عضو شورا در ادامه با بيان اينکه مجموعه مديريت شهري بايد به سرمايه هاي انساني که در تشکيلات خود دارد به درستي اهميت دهد، افزود: مجموعه افراديکه در يک تشکيلات فعاليت کاري انجام مي‌دهند اگر امنيت شغلي داشته باشند و بدانند به تخصص و تجربه آنها اهميت داده مي شود، انگيزه بيشتري براي فعاليت پيدا خواهند کرد و عمل آنها موجب ارتقاء مجموعه شان خواهد شد.

وي ادامه داد: درحال حاضر تنوع قراردادي در شهرداري قزوين به يک آسيب تبديل شده و برخي افراد در کم ارزش ترين شرايط کاري به فعاليت مي‌پردازند، که لازم است متوليان امر تدابيري براي يکسان سازي قراردادها و به کارگيري افراد متخصص و زبده همت گمارند.

پايان پيام/2150/آبان95

 

تصاویر مرتبط