9/24/2016

صفاپور، رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در ديدار با رئيس شوراي شهر قزوين:

دستگاههاي اجرايي و نهادها در حوزه مبارزه با مواد مخدر نبايد جزيره اي عمل کنند

درراه مبارزه با مواد مخدر نبايد جزيره اي عمل کرد، چراکه با وحدت و همگرايي دستگاهها و نهادها زودتر به اهداف و چشم اندازهاي تعيين شده دست خواهيم يافت وحتي از صرف هزينه‌هاي بيشتر نيز جلوگيري به عمل مي‌آيد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ اردشير صفاپور رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قزوين و هيأت همراه در ديدار با رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين که صبح امروز برگزار شد، برضرورت همکاري و وحدت دستگاهها در مبارزه با مواد مخدر تأکيد کرد و گفت: در اين راه نبايد جزيره اي عمل کرد، چراکه با وحدت و همگرايي دستگاهها و نهادها زودتر به اهداف و چشم اندازهاي تعيين شده دست خواهيم يافت و حتي از صرف هزينه هاي بيشتر نيز جلوگيري به عمل خواهد آمد.

وي در ادامه با تأکيد براينکه بايد کمک کنيم تا اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران در حوزه مبارزه با مواد مخدر را به اجرا درآوريم، گفت: در استان قزوين که از ظرفيت علمي، دانشگاهي فرهنگي، اقتصادي و کشاورزي برخوردار است، فضا براي کار و فعاليت در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسيار فراهم است.

اين مسئول در خاتمه يادآورشد: در حوزه درمان، اشتغال بهبود يافتگان و ... خواستار همکاري با دستگاهها و به ويژه مجموعه مديريت شهري قزوين هستيم تا در کنار انجام وظيفه خطير مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر به بهبود وضعيت معتادان و خروج آنان از اين وضعيت منجر شود.

پايان پيام/2090/مهر95

related images