7/25/2016

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

وهابيون با کمک مالي دنبال نفوذ در کشمير هستند

وهابيون با کمک مالي دنبال نفوذ در کشمير هستند و متأسفانه امروزه شاهد کشتار مسلمانان کشمير هستيم که با مصلحت انديشي صاحبان رسانه و به نفع کشتارکنندگان نيز مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با تأکيد بر اين مطلب افزود: وضعيت بحراني در کشمير آغاز شده و به نظاميان مجوز تيراندازي داده شده که هر فرد مسلماني را ديدند به او تيراندازي کنند و اين بسيار نگران کننده است.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا افزود: دولت هند رسانه‌ها اعم از راديو، تلويزيون و روزنامه‌ها را از درج اخبار مربوط به کشمير منع کرده است و حتي اينترنت را قطع کرده تا تصاويري از کشتار مسلمانان منتشر نشود و بنده در تأثر و تأسف هستم که چرا هنرمندان و ديگر اقشار به کشتار مسلمانان کشمير واکنش نشان نمي‌دهند؟!

وي افزود: بحمدالله وحدت بين مسلمانان دو مذهب در کشمير خوب است و در کنارهم بدون تفرقه زندگي مي‌کنند و در تظاهرات و اعتصابات خياباني باهم حضور دارند.

صلح جو با بيان اينکه دشمنان مي‌خواهند ريشه اسلام و تاريخ و فرهنگ اسلامي را در دنيا بخشکانند، ادامه داد: فرقه ضاله وهابيت غده سرطاني است که دنبال اختلاف افکني در بين شيعه و سني و به خصوص در کشمير است.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت در خاتمه با بيان اينکه در کشمير بحث شيعه و سني مطرح نيست و شعيان در اقليت هستند، افزود: جمعيت شيعيان در کشمير حدود دو ميليون نفر است که 15 تا 18 درصد از جمعيت کل آنرا تشکيل مي‌دهد، آنها به مذهب پايبند هستند، اما فقدان انسجام، وحدت و نبود مراکز فرهنگي موجب افزايش فعاليت وهابيون و مسيحيت در اين کشور شده است.

پايان پيام/1983/مرداد95     

related images