سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۸

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

بازهمکاري سه ضلع دستگاههاي متولي ساماندهي امامزاده حسين(ع)

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين از همکاري دوباره مديريت شهري، اداره کل راه و ترابري و اوقاف و امور خيريه براي ادامه و تکميل پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) بنابر تأکيدات مدير ارشد استان خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر که در تالار مردم شورا برگزار شد، ضمن گراميداشت ليالي قدر و تسليت فرارسيدن شهادت حضرت علي(ع) اظهار اميدواري کرد: شيعيان با الگوپذيري از منش و سيره زندگي مولا علي(ع) و بر اساس فرمايش اين امام همام، با تکيه بر تقوا و پرهيزکاري يار و مددکار هم نوعان خود باشند.

وي با اشاره به هفتم تيرماه، سالروز شهادت شهيد بهشتي و 72 تن از ياران ايشان و نيز فرارسيدن هفته قوه قضائيه، اظهارداشت: شهيد بهشتي پس از شهادت به واسطه تبليغات و جوسازي عوامل استکبار در درون نظام در مظلوميتي قرار گرفتند و رهبر کبير انقلاب نيز اين موضوع را مورد اشاره قرار دادند.

فصيحي رامندي همچنين فرارسيدن هفته قوه قضائيه را به تلاشگران اين عرصه تبريک گفت و افزود: اميدواريم تلاشگران حوزه قضايي در انجام وظايف خود و ايجاد عدالت و امنيت در جامعه موفق و پيروز باشند.

فصيحي رامندي همچنين با اشاره به آخرين تحولات و تصميم گيري‌ها در استان براي ادامه ساماندهي امامزاده حسين(ع) و وظايفي که دستگاههاي متولي براساس تأکيد استاندار بردوش دارند، گفت: تاکنون 51 پلاک در اين طرح با اعتباري بالغ بر 6 ميلياردو 700 ميليون تومان تملک شده است و شهرداري 4 ميليارد و 700 ميليون تومان، راه و شهرسازي 968 ميليون تومان و اوقاف و امور خيريه 900 ميليون تومان از تعهدات خود را پرداخت کردند و اين درحالي است که اغلب مراجعات مردمي به شهرداري قزوين بوده و درصورتيکه، ديگر دستگاهها به اندازه اين ارگان مسئول هستند.

 رئيس شورا خبرداد: اداره کل راه و شهرسازي براي انجام مابقي تعهدات خود از 6 ماه قبل تاکنون قول اختصاص 13 قطعه زمين را به شهرداري داده تا از محل فروش آنها مابقي تملکها را انجام دهد که رقم کلي اين زمينها 5 ميليارد تومان مي شود، از سوي ديگر تصميم گيري شد تا همکاري اداره راه ادامه يابد و اوقاف نيز در رابطه با ادامه پروژه همکاري لازم را به عمل آورد.

وي در رابطه با طرح فاز يک طرح نيز گفت: در اين بخش مرکز درماني، رائرسرا و سرويس بهداشتي ديده شده و اسناد مناقصه طرح نيز درحال آمادگي قرار دارد، از سوي ديگر پيشنهاد شد که از اعتبارات استاني و ملي براي اجراي طرح استفاده شود و اولويت با اجراي فاز يک نبوده و تملکها به مرور انجام شود تا کار متقوف نگردد.

پايان پيام/1938/تير95

تصاویر مرتبط