سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

اعلام آمادگي دستگاههاي اداري استان براي مشارکت با مجموعه مديريت شهري در برپايي اجلاس جهاني جاده ابريشم

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين از آمادگي دستگاههاي اداري استان براي مشارکت و همراهي با مجموعه مديريت شهري قزوين در برگزاري اجلاس جهاني راه ابريشم در شهريورماه امسال خبرداد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي در جلسه پارلمان محلي که عصر امروز در تالار مردم شورا برگزار شد، ضمن گراميداشت ميلاد امام حسن(ع)، 31 خردادماه سالروز شهادت دکتر چمران را گرامي داشت و گفت: شهيد چمران از اسوه ها و چهره هاي برجسته انقلاب اسلامي ايران به شمار مي‌آمدند و تأثيرگذاري ايشان در رشد و توسعه و کمال انقلاب، پيروزي کشورمان در جنگ تحميلي و تأثيرگذاري مثبت در کشور لبنان بسيار بي بديل است.

وي با اشاره به اول تيرماه، سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامي که به فرمان امام خميني(ره) صورت گرفت، افزود: بر اساس فرمان رهبر کبير انقلاب، يکي از مهمترين رسالتهاي سازمان تبليغات ترويج فرهنگ ديني و اسلامي است و اميدوارم اين سازمان براي تحقق اهداف تعيين شده تلاش مثبتي داشته باشد، کما اينکه تاکنون در اين رابطه فعاليتهاي درخور توجهي به عمل آورده است.

رئيس شورا با اشاره به روز ملي اصناف در اول تيرماه و تبريک اين روز به بازاريان و کسبه، افزود: مجموعه اصناف در دفاع مقدس خوش درخشيده و در پيروزي و شکل گيري انقلاب اسلامي از نقش بسزايي برخوردار بودند و سالهاست که حمايت خود از نظام جمهوري اسلامي را در عرصه ها و زمانهاي مختلف به عمل مي آورند.

وي در ادامه با اشاره به جلسه اي که در استانداري قزوين با حضور منوچهر حبيبي معاون فني و عمراني استاندار و مديران استاني و با محوريت برگزاري اجلاس جاده ابريشم برگزار شده بود، اظهارداشت: در اين جلسه بر تشکيل 7 کميته شامل کميته هاي پشتيباني، اطلاع رساني، اسکان و پذيرايي، تفاهم و تعاملات دستگاهها تأکيد شد تا امور اجرايي اجلاس را بنابر وظايفي که براي آنها تعيين شده است، پيگيري کنند.

فصيحي رامندي با اشاره به ديگر دستاوردهاي اين جلسه گفت: برگزاري نمايشگاههاي مختلف در بخشهاي عرضه محصولات و دستاوردهاي استاني، موضوعات فرهنگي و آداب و رسوم در شرکت نمايشگاهها و مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه مورد تأکيد قرار گرفت.

رئيس شورا جذب منابع مالي از شرکتهاي صنعتي استان و سرمايه گذاران را از ديگر نتايج و دستاوردهاي اين جلسه برشمرد و ادامه داد: در کنار اين، تصميم گيري شد تا ضمن ابلاغ به دستگاهها در سربرگ مکاتبات اداري خود هدف و عنوان اصلي اجلاس را درج کنند و به مبلمان شهري، ساماندهي ورودي ها و ديگر اقداماتي که به هرچه بهتر برگزار شدن اجلاس در کهن شهر قزوين کمک مي‌کند، به شکل ويژه توجه شود.

پايان پيام/1928/تير95       

تصاویر مرتبط