5/29/2016

در جلسه شوراي شهر و با حضور شهردار و مديران شهري صورت گرفت؛

گراميداشت ياد و خاطره صديقه حکمت همسر شهيدبابايي در شوراي اسلامي شهر قزوين

اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين در اولين جلسه پس از رحلت صديقه حکمت همسر شهيدبابايي و عضو سومين دوره شوراي شهر قزوين، ياد و خاطره ايشان را گرامي داشتند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر که همزمان با شنبه هشتم خردادماه در تالار مردم پارلمان محلي برگزار شد، جايگاه صديقه حکمت عضو سومين دوره شوراي اسلامي شهر و همسر سرلشگر خلبان عباس بابايي با نثار دسته گل عطر افشاني شد.

فرج الله فصيحي رامندي رئيس شوراي اسلامي شهر در ابتداي جلسه ضمن گراميداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ارج نهادن به جايگاه افراديکه خالصانه در اين راه تلاش دارند، گفت: مرحومه صديقه حکمت عمر خود را وقف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و خدمت به مردم نمود و يکي از ادامه دهندگان اصلي راه شهيد بابايي بود.

فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر صديقه حکمت را بانويي گرانقدر و ارزشمند برشمرد و گفت: تلاشها و پيگيري ايشان در سومين دوره شوراي اسلامي شهر براي تملک منزل شهيد بابايي و تبديل آن به فرهنگسرا بسيار ستودني بود که در چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر به بار نشست.

*

شهلا عطايي رئيس کميسيون بانوان شورا نيز ضمن تقدير و تشکر از مردم فهيم و انقلابي قزوين به خاطر شرکت در مراسم خاک سپاري همسر شهيد بابايي اظهارداشت: مردم با حضور خود در اين مراسم نشان دادند که به خانواده شهداء اعتقاد راسخ دارند.

وي ادامه داد: جنگ تمام شده، ولي براي خانواده هاي شهداء و جانبازان و ايثارگران هنوز آثار و نتايج آن باقي مانده است.

*

مريم نخستين رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي، صديقه حکمت را الگوي صبر و ايثار دانست و گفت: وصف جايگاه و ويژگي هاي ايشان و نقشي که پس از شهادت همسرشان در زندگي خانوادگي و اجتماعي ايفا کردند، قابل توصيف نيست و حضور مردم شريف قزوين در آئين تشييع جنازه ايشان حاکي از قدرداني از اين همسر شهيد و عضو سابق شوراي اسلامي شهر بود.

پايان پيام/1708/خرداد95   

related images