دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

مدير کل آموزش و پرورش استان قزوين تأکيد کرد:

آمادگي تقويت تعامل دستگاه آموزش و پرورش استان با مجموعه مديريت شهري

تعامل مجموعه مديريت شهري و اداره کل آموزش و پرورش موجب تحقق اهداف مشترک براي توسعه شهر مي‌شود و ما از اين آمادگي برخورداريم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش؛ سالار قاسمي مديرکل آموزش‌وپرورش استان قزوين در نشست با رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين که به مناسبت گراميداشت هفته شوراها در تالار مردم پارلمان محلي برگزار شد، ‌گفت: تعداد زيادي از اعضاي شوراي شهر از فرهنگيان هستند، انتظار بنده از مجموعه دستگاه‌ها اين است که در خدمت آموزش‌وپرورش باشند.

وي افزود: بايد اولويت اول استان نگاه فرهنگي به آموزش‌وپرورش باشد، زماني که هم اولياء و هم دستگاه‌هاي دولتي در خدمت دانش آموزان باشند و در کنار مديران قرار بگيرند، توفيقات زيادي در حوزه تعليم و تربيت به دست مي‌آيد.

مديرکل آموزش‌وپرورش استان اضافه کرد: در عرصه‌هاي آموزش‌وپرورش اتفاقات خوبي افتاده است ولي کافي نيست، بايد تلاش بيشتري صورت گيرد، بايستي مدارس نمونه در استان داشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: گسترش مدارس غيردولتي در استان 12 درصد رشد داشته است و در بخش خصوصي مشارکت خوبي داشته‌ايم.

قاسمي گفت: يکي ديگر از موفقيت‌هاي آموزش‌وپرورش استان، درمانگاه فرهنگيان است که در شرايط خوبي در حال تجهيز است و از شورا مي‌خواهيم ما را در اين زمينه ياري کنند.

پايان پيام/1683/ارديبهشت95

تصاویر مرتبط