دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

رحيمي، معاون سياسي و امنيتي استاندار قزوين:

شوراي اسلامي شهر قزوين الگوي شوراهاي کشور است

شوراي اسلامي شهر قزوين الگوي ديگر شوراهاي کشور به شمار مي آيد، چراکه نخبگان، فرهيختگان، بزرگان و افراد ارزشي استان قزوين در اين نهاد با رأي مستقيم مردم عضويت دارند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ ايوب رحيمي معاون سياسي و امنيتي استاندار به همراه تعدادي از مديران کل استانداري قزوين صبح امروز به مناسبت گراميداشت هفته شوراها با رئيس و جمعي از اعضاي پارلمان محلي در تالار مردم شورا ديدار و گفت و گو کردند.

رحيمي ضمن گراميداشت اعياد ماه رجب و تبريک هفته شوراها، با تأکيد بر اينکه شوراها با رأي مستقيم مردم برگزيده مي شوند و مسئوليت بزرگي بر دوش دارند، ادامه داد: اين انتخاب نشان از اعتمادي دارند که مردم به شوراها دارند.

وي مردم را سرمايه هاي اجتماعي دانست که همواره يار و پشتيبان نظام جمهوري اسلامي بوده اند و بر اين اساس تصريح کرد: شوراها از جنس مردم هستند و در کنار آنها نقش مهمي در اعتماد عمومي مردم نسبت به دولت برخوردارند و در عرصه ها و صحنه هاي مختلف حمايت تمام عياري از دولت و کشور خود داشته اند.

معاون استاندار با اشاره به جنگ هايي که دشمن پيش از اين در عرصه هاي نظامي، فرهنگي و سياسي مقابل ايران براه انداخته و خوشبختانه در تمامي آنها شکست خورده است، افزود: حالا نيز جنگ اقتصادي را براه انداخته است، جنگي که خطرناک تر از ديگر جنگهاست و تلاش دارد توان اقتصادي کشور را تضعيف کند و با ايجاد موانعي، اعتماد عمومي را نسبت به مسئولان کمرنگ نمايد.

رحيمي خاطرنشان کرد: ممانعت امريکا از اجراي پروژه راه آهن ايران-قزاقستان که قرار بود از سوي ايرانيان انجام شود در کنار اين شيطنت هاي عربستان در منطقه که براساس نقشه و حيله هاي امريکا انجام مي شود، ازجمله اقداماتي است که بر عليه ايرانيان درحال انجام است.

اين مقام مسئول توجه به اجراي جنبه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي را راهکاري مهم براي مقابله با جنگ اقتصادي دشمنان دانست و گفت: براي گذر از اين مقطع حساس، نيازمند مشارکت هر چه تمامتر مجموعه مديريت شهري با متوليان استاني هستيم تا اين بحرانها در استان قزوين مهار شود.

پايان پيام/1681/ارديبهشت95

تصاویر مرتبط