4/16/2016

در پارلمان محلي قزوين به مناسبت روز معلم تصويب و تصميم‌گيري شد؛

هديه مجموعه مديريت شهري به سه هزار معلم قزويني/شيوه مساعدت به دستگاهها و نهادهاي دولتي و غير دولتي تدوين شود

به رسم سالهاي گذشته و اين بار، پارلمان محلي قزوين با لايحه 750 ميليون ريالي هديه مجموعه مديريت شهري به سه هزار معلم قزويني و نواحي منفصل شهري موافقت کرد و از سويي، خواستار افزايش اين رقم شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي قزوين در جلسه شورا که عصر شنبه 28 فروردين ماه در تالار مردم برگزار شد، اظهارداشت: لايحه شهرداري قزوين براي مساعدت و هديه 750 ميليون ريالي براي سه هزار معلم قزويني و نواحي منفصل شهري به مناسبت 12 ارديبهشت ماه مطابق با روز معلم، به تصويب رسيد.

وي ادامه داد: در اين جلسه همچنين به شهرداري مأموريت داده شد ظرف 45 روز لايحه اي در رابطه با شيوه نامه و نحوه مساعدت مالي به نهادها و دستگاههاي دولتي و غير دولتي را تدوين نمايد تا بتوانيم با ساز و کار مشخص و تعيين شده اي اقدام کنيم.

رئيس شورا تصريح کرد: در اين جلسه در رابطه با نحوه توزيع اين رقم در بين معلمين قزوين بحث و تبادل نظر شد که در قدم اول اين مقدار به اداره کل آموزش و پرورش داده مي شود، اما اعضاي پارلمان محلي، اطلاع رساني اين مساعدت از سوي مجموعه مديريت شهري به تک تک معلمين را از سوي متوليان امر، ضروري دانستند.

گفتني است، اعضاي شوراي اسلامي شهر در ادامه جلسه نظرات و پيشنهادات خود را ارائه دادند و مقام معلمين را فراتر از هديه هاي مالي که براي آنان درنظر گرفته مي‌شود، دانستند.

پايان پيام/1650/فروردين95                      

related images