2/29/2016

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيد کرد؛

ارتقاء زيرساخت ها، خدمات شهري و راه دسترسي مهمترين نياز ناصرآباد

رياست شورا در ديدار با مردم ناصرآباد بر جدول گذاري و آسفالت کوچه ها، رفع مشکل آب شرب و بهسازي راه ورودي ناصرآباد از سوي متوليان امر تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي در ديدار با ساکنين ناحيه منفصل شهري ناصرآباد که همزمان با جمعه هفتم اسفندماه در مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) اين ناحيه برگزار شد، اظهار داشت: جدول گذاري و آسفالت کوچه ها، رفع مشکل آب شرب و بهسازي راه ورودي ناصرآباد از مهمترين نيازهاي مردم اين ناحيه به شمار مي آيد و مورد تأکيد قرار گرفت.

وي با اشاره به توضيحات و موضوعاتي که در اين ديدار مورد تأکيد قرار داده است، گفت: اختصاص اعتبار مشخص براي سال 95 و اينکه مبلغ 500 ميليون تومان براي آماده سازي بوستان ناصرآباد در دستور کار قرار بگيرد، مورد تأکيد و پيش بيني قرار گرفت.

رياست شورا خاطرنشان کرد: همچنين پرداخت هزينه نقل و انتقال اسناد زمين هاي واگذار شده شهرداري با مصوبه پارلمان محلي به عهده اين ارگان واگذار شده است.

فصيحي رامندي همچنين گفت: به اهالي ناصرآباد قول داده شد مشکل آب شرب آنها از طريق شرکت آب و فاضلاب استان پيگيري و حل شود.

وي در خاتمه ادامه داد: در آينده نزديک در جلسه اي با حضور معاون فني و عمراني استاندار، شهردار و اداره کل راه و شهرسازي در رابطه با راه ورودي ناصرآباد تصميماتي گرفته خواهد شد و براي آماده سازي کوچه هاي اشاره شده، در سال آتي اعتبار مشخصي از سوي شوراي اسلامي شهر و شهرداري اختصاص داده خواهد شد.

پايان پيام/1606/اسفند   

related images