2/16/2016

اشدري، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين:

اقدامات شهرداري براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني ارزشمند است

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اقدامات ارزشمندي را در جهت توسعه فعاليت‌هاي قرآني بويژه تشويق قرآن‌آموزان انجام داده است.

به گزارش روابط عمومي شوراي پارلمان محلي و به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فاطمه اشدري در همايش قرآن آموزان شعبه هاي جامعه القرآن کريم و اهل بيت (ع) استان قزوين که با حضور استاد سيد محمد حسين طباطبايي (علم الهدي)، مسئولين، مربيان و قرآن آموزان شعب جامعه القرآن استان قزوين در سالن آمفي تئاتر شهيد رجايي قزوين برگزار شد، افزود: تجليل از دو هزار 575 نفر از حافظان قرآن کريم شهرقزوين در طي يازده مرحله داوري و در قالب سه هزار 775 جزء  از جمله  اقدامات در حوزه ترويج فرهنگ قرآني مي باشد، اين  طرح از مهرماه 92 آغاز شده است.

اشدري اضافه کرد: در اين راستا همچنين در ضيافت افطاري شهرداري قزوين که در ماه مبارک رمضان سال گذشته برگزار شد از 200 نفر از حافظان کل قرآن کريم و قاريان برجسته شهر قزوين تجليل شد.

اشدري اظهار کرد: برگزاري کلاس هاي علوم قرآني در فرهنگسرا و خانه هاي فرهنگ سازمان فرهنگي ورزشي، حمايت از موسسات قرآني سطح شهر در قالب مساعدت مالي، تجهيز، استفاده از سالن هاي اجتماعات سازمان و . . . از ديگر اقدامات خوب سازمان در راستاي توسعه فرهنگ قرآني و تشويق قرآن آموزان مي باشد که جاي بسي قدرداني دارد.

وي اظهار اميدواري کرد دارالقراني با تمام امکانات لازم و با نام فرهنگسراي قرآني در بودجه سال 95 از طرف شهرداري و شوراي شهر قزوين در برنامه‌ها داشته باشيم.

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين در ادامه گفت: يکي از دستاوردها و برکات مهم انقلاب اسلامي ايران، توسعه و گسترش فعاليت‌هاي قرآني است، خوشبختانه فعالان قرآني و مسئولان استاني در قالب برنامه‌هاي بلند مدت همگام با ساير استان‌ها موفق شده اند تا نونهالان، نوجوانان و جوانان بسياري را با آموزه‌هاي قرآني، قرائت و حفظ قرآن آشنا کنند.

اشدري در پايان افزود: مقام معظم رهبري فرموده‌اند" اگر کسي تصور کند پيش از اينکه تلاوت دلنشين قرآن رواج پيدا کند مي‌توان مردم را با مضامين قرآن و عمل به آن آشنا کرد اشتباه کرده است".

پايان پيام/1593/بهمن94

 

related images