دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

کسب درآمد پايدار شهرداري قزوين در بودجه 95 افزايش يابد

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: کسب درآمد پايدار شهرداري قزوين بايد با هدف کاهش مشکلات شهري در بودجه 95 افزايش يابد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و به نقل از فارس؛ محمدرضا صديقي با اشاره به بودجه پيشنهادي سال 95 اظهار کرد: اين بودجه بايد به نحوي بسته شود تا شهرداري قزوين با کمربندهاي محکم در مسير خود حرکت کند.

وي افزود: سازمان‌هاي شهرداري قزوين بايد در عرصه‌هاي مختلف درآمد پايدار ايجاد کنند تا بتوانند در وضعيت امروز اقتصادي که وجود دارد روي پاي خود بايستند.

رئيس کميسيون شوراياري شوراي اسلامي شهر قزوين بيان کرد: شهرداري قزوين در اماکني مانند سعدالسلطنه، حمام قجر، مجتمع باراجين و تله‌کابين سرمايه‌گذاري اساسي انجام داده و مي‌تواند از اين اماکن درآمد پايدار کسب کند.

صديقي حرکت شهرداري قزوين به سمت کسب درآمد پايدار را حائز اهميت دانست و اضافه کرد: حرکت در اين مسير مي‌تواند اتفاقات خوبي را در سال 95 رقم بزند.

اين مسئول ادامه داد: به همين دليل بايد کسب درآمد پايدار شهرداري قزوين با هدف کاهش مشکلات شهري و ارتقاي رونق و توسعه شهري در بودجه 95 افزايش يابد.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به اينکه نبايد در کسب درآمدها به مردم بيشتر از اين فشار آوريم، خاطرنشان کرد: بايد در ارتباط با دريافت وجوهات و عوارضات فقط نرخ‌هايي که وزارت کشور تعيين کرده و در نظر گرفته، همان را از شهروندان قزويني أخذ کنيم.

کاهش تخلفات ساختماني در دستور کار مسئولان شهري باشد

صديقي با اشاره به اينکه نبايد به مردم اجازه تخلفات ساختماني داد، عنوان کرد: در اين خصوص، شهرداري قزوين بايد به گونه‌اي حرکت کند که اين تخلفات به حداقل برسد و در آينده کميسيون ماده 5 غيرفعال شود.

وي ادامه داد: البته در برخي موارد چاره‌اي جزء جريمه کردن تخلفات ساختماني نداريم ولي بايد تلاش کنيم اين تخلفات را درآمدزايي براي شهرداري ندانيم و در راستاي کاهش آن، تدابيري خوبي انديشيده شود.

پايان پيام/1586/بهمن94

تصاویر مرتبط