یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین

شهید باکری نمونه بارز یک شهردار مردمی بود/ تلاش های جهادی شهردار قزوین شایسته تقدیر است

امیدوارم در سال جدید بتوانیم با ارایه خدمات مطلوب تر به نواحی کم برخوردار و منفصل شهری عدالت در توزیع خدمات را برقرار کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار از تلاشهای جهادی صباغی شهردار قزوین قدردانی کرد و گفت: سالروز شهادت شهیدباکری راروز شهردار نامیدند که الگوی یک شهردار مردمی بود، تاکسانی که عشق خدمت به مردم را دارند باور داشته باشند که اگر باکری هم بود باز در کسوت خدمت به مردم انجام وظیفه می کرد.

وی تاکید کرد:به مناسبت این روز  بسیار ارزشمند از زحمات شهردار،معاونین ،مدیران مناطق وسازمانهای شهرداری که در سال جاری  باحمایتهای شورای اسلامی شهر جهادی وصادقانه پای کار  شهردار کارآمد بودند قدردانی می کنم.

به گفته صلح جو،با تلاش همه همکاران مدیریت شهری بسیاری از مشکلات و چالشهای موجود در حوزه های  عمرانی ،ترافیکی و فرهنگی ورزشی شهر در  سال ۱۴۰۲ حل و فصل شد که هیچ گاه رسانه ای نشدند.

رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: انتظار بنده از مجموعه مدیریت شهری درسال جدید این است که بیش از خدمات و تسهیلاتی که در سال جاری به شهروندان ارایه شد در نواحی منفصل و کم برخوردار شهر خدمات  مطلوب ارایه شود و بتوانیم سرانه عدالت شهروندی در خدمات را رعایت کنیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط