یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

قاسم الهیاری،

از طرحهای سازنده در افزایش مشارکت و شور انتخاباتی حمایت می شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین از حمایت طرح های راهگشا و سازنده در افزایش مشارکت و شور و شوق انتخاباتی در قزوین خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون با  تأکید بر این نکته که انتخابات پشتوانه‌ کشور و مظهر مردم‌ سالاری دینی است اظهار کرد: در فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات، برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی درشهر و استان قزوین  باید تلاش کنیم.  
 
 وی افزود: ما مکلف به حفظ جمهوری اسلامی هستیم و شرکت در انتخابات، نماد حضور مردم در این صحنه مهم است لذا برای افزایش مشارکت باید نهایت تلاش صورت گیرد.
 
 اللهیاری با بیان اینکه انتخابات، بارزترین مظهر حضور مردم در پشتیبانی از ایران عزیز است و در مقابل حمله و هجمه دشمن باید این سنگر را به خوبی حفظ کنیم تاکید کرد: سازمان فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین باید برنامه و طرح هایی برای افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات و شور انتخاباتی پیش بینی نماید.
 
 وی خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورا نیز در راستای شور انتخاباتی و افزایش مشارکت و حضور مردم از طرحهایی سازنده استقبال و حمایت می کند.
 
 به گفته رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، حضور حداکثری در انتخابات آتی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط