چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

همایش "ساختمان و معلولیت" در راستای ارتقای کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت برگزار شد

به منظور اجرای مصوبات دومین جلسه « کارگروه تخصصی مناسب سازی معابر برای استفاده آسیب مندان» همایش «ساختمان و معلولیت» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ این همایش در راستای همفکری و تعامل جهت ارتقا کیفیت و کارایی محیط شهری برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در این همایش که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران استانی و شهری و کارشناسان شهرسازی و معماری برگزار شد، "آموزش مبانی، مفاهیم و ضوابط طراحی و مناسب سازی فضاهای باز و ساختمان های عمومی و مسکونی طبق الزامات عمومی و ضوابط اختصاصی" ارائه شد.

بنا براین گزارش؛ دکتر شعله نوذری عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی نیز به ارائه مباحث مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان های عمومی و مسکونی در قالب پاورپونت پرداخت.

در این همایش؛ جلسه پرسش و پاسخ برگزار و همچنین مهندس عزت ور که از جامعه معلولان بود به ایراد سخنرانی و ارائه مشکلات پرداخت و خواستار شناخت دقیق و نیازهای معلولان شد تا راهکارهای اجرایی موفق برای داشتن شهر امن و ایمن داشته باشیم.

گفتنی است؛ این همایش با همکاری شورای اسلامی شهر، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین برگزار شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط