یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

رییس شورای اسلامی شهر قزوین ؛:

در اجرای تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس کسب و کارها دچار آسیب نشود

جوانب مختلف اجرای پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در میدان دفاع مقدس مورد ارزیابی قرار گیرد تا ضمن فواید اجرای طرح، کسب و کار شهروندان دچار آسیب نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی طرح احداث تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: توجه به تهیه پیوست های اجتماعی و فرهنگی در پروژه های عمرانی نکته ای بسیار مهم است که باعث خواهد شد تا در اثر اجرای پروژه کمترین آسیب به اقتصاد شهروندان وارد شود.
 
وی همچنین پس از ارزیابی گزینه های مطرح شده توسط مشاور، گزینه مد نظر اعضا را رای گیری  کرد و خواستار ارایه لایحه اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس به شورای اسلامی شهر قزوین شد.
 
فرمانی، در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به اجرای فاز سوم بهسازی نسیم شمال خاطر نشان کرد: طبق جلسه ای که با شهردار داشتیم مقرر شد تا این پروژه با لحاظ شدن تعریض مسیر صورت گیرد که ضرورت دارد لایحه این موضوع نیز به شورا ارایه شود .
 

 رییس شورای اسلامی شهر قزوین  همچنین در ابتدای سخنانش 12 آذر ماه روز تصویب قانون اساسی را گرامی داشت و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبیّن نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران براساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی می باشد.
 
وی همچنین در ادامه به مناسبت تقویمی  روز جهانی معلولین اشاره کردو گفت:این روز با هدف درک و پذیرش افراد دارای معلولیت، افزایش آگاهی عمومی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت های معلولان است و امیدواریم بتوانیم در مدیریت شهری با حمایت از این قشر که در همه عرصه ها توانمند هستند خدمات خوبی ارایه کنیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط