یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

نطق پیش از دستور فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین؛

تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج ) در سازمان اطلاعات سپاه استان در متلاشی نمودن باند فساد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین ستودنی است

 فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر  در صحن علنی شورا به ارایه نطق پیش از دستور خود پرداخت که به این شرح است .
                                                                                                                                                                                                                                                              "فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کرد" آری این جمله مقام معظم رهبری است تا دریابیم عظمت این ایام را و بپیمائیم راه فاطمه (س) را در عصری که دشمن هجمه می برد بر عظمت اهل بیت (س).
 
امسال که به توفیق حق، هفته بسیج که به فرموده معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) "بسیج لشکر مخلص خداست" با ایام دلدادگی فاطمیه مقارن شده ، فرصتی است مغتنم تا حماسه ای  فاطمی رقم بخورد. بیائید بسیجی وار سنگر اسلام و فاطمی بودن را حفظ کنیم .
 
بیائید بسیج را در کلمه نه، با تفکر و عمل جهادیش بسنجیم و تفکر و عملمان بسیجی باشد که اگر شود، معجزه می شود.
 
بسیج! همه مظلومان ایران با نام تو آشنایند و همه مردم این مرز و بوم وام‏دار تواند تا همیشه. تو پایه ‏های استوار سرزمین پهناورمان هستی، تو تکیه‏ گاه شانه‏ های خسته مظلومانی...
 
 هرگز فراموش نمی ‏کنیم که چگونه با دست توانا و پای پویای تو به اوج رسیدیم و هرگز فراموش نمی ‏کنیم ایستادن بدون سپرت را در برابر دنیای دونِ استکبار.
 
ما و همه مظلومانِ میهن همیشه یاور توایم ای پایمرد صحنه ‏های ستُرگ، ای بسیجی ؛ و اما اکنون... و اما امروز  برماست تا بسیجی وار، پشت سر ولی فقیه زمان، بیرق فاطمی را بر قاب دل برافرازیم و خود را آماده حضور فرزند خلفش مهدی (عج) نمائیم. ان شاءالله
 
وی در بخش دوم سخنان خود از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج ) در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در متلاشی نمودن شبکه فساد اداری و اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین قدردانی نمود .
 
وی همچنین به قرائت خبر این موضوع در رسانه ها پرداخت و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (دامه برکاته) در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه‌های فساد، تبانی و ارتشا در سال «مهار تورم و رشد تولید» با همکاری دادگستری استان قزوین اقدامات صیانتی اطلاعاتی ویژه‌ای برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری را در استان انجام داده اند .
 
وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین، شناسایی شبکه گسترده ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته که قابل قدردانی است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط