سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین مطرح کرد؛

میدان منتهی به ورزشگاه سردار آزادگان اصلاح هندسی شود / لزوم تسریع در رسیدگی به پیام های شهروندان در

تغییر هندسی مسیر و ایجاد دور برگردان قبل از میدان منتهی به ورزشگاه سردار آزادگان بسیار ضروری است .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورا ی اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کاربررسی لوایح  شهرداری قزوین برگزار شد با اشاره به روند طولانی پیگیری و رسیدگی به پیام های سامانه 137 اظهار کرد: طولانی شدن روند پیگیری مسائل و مطالبات شهروندان قابل قبول نیست و لازم است در این خصوص تدبیر ویژه  صورت گیرد .
 
 وی افزود: حضور اعضای شورا در سامانه 137 و پاسخگویی به شهروندان نشان از اهمیت این واحد برای اعضای شورا دارد چرا که این سامانه  به منزله پل ارتباطی میان مدیران و شهروندان است .
 
چگینی با طرح این سوال که  آیا مدیریت شهری از سال گذشته تاکنون برای بهبود فعالیت این سامانه اقدامی داشته است؟ ادامه داد: زمان ۲۰ تا ۴۰ روزه برای پاسخگویی به مشکلات مردم قابل قبول نیست و در نهایت باید مطالبات شهروندان در عرض کمتر از یک هفته رسیدگی شود و  عدم توجه به این ماجرا هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
 
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد:  همه اعضای شورا به اهمیت سامانه ۱۳۷ واقف هستند زیرا تنها مرجع پاسخگویی به مطالبات مردم است و تقویت آن در جلب رضایت مردم بسیار موثر می باشد.
 
 چگینی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به مسایل و مشکلات میدان منتهی به ورزشگاه سردار آزادگان شد و گفت: هنگام برگزاری بازی های تیم شمس آذر، اتومبیل ها برای رفت و آمد در میدان و پارک کردن با مشکل رو به رو می شوند و در این بین حتی تخلفاتی نیز صورت می گیرد که ضرورت دارد با تغییر هندسی مسیر و ایجاد دور برگردان قبل از میدان، ترافیک را کنترل و کاهش داد.

وی تصریح کرد؛در حال حاضر نیز اکثر رانندگان  میدان را دور نمی زنند و تخلف می کنند بر این اساس این محور خطر ساز شده و ضرورت دارد تا در اسرع وقت نسبت به احداث دوربرگردان و اصلاح هندسی این مسیر اقدام شود.
 
 به گفته وی  به دلیل اینکه میدان ورزشگاه سردار آزادگان یکی از ورودی های شهر قزوین می باشد، آن منطقه نیازمند ایجاد فضای سبز و زیباسازی است تا از حالت کویری و خشکی خود دور شود. همچنین با توجه به آغاز فصل بارش، شهرداری هرچه سریعتر نسبت به آسفالت کردن پارکینگ ورزشگاه اقدام کند.

 وی در بخش دیگری از این جلسه که با حضور رییس و اعضای کانون مداحان استان برگزار شد اظهار کرد :ما هر کاری برای مداحان انجام می دهیم برای تقویت مکتب ائمه اطهار وامام حسین ( ع) است و لذا می توانیم زمین را از حوزه املاک شهرداری پیگیری نموده و آن را برای ساخت خانه مداحان به کانون مداحان واگذار کنیم .
 
 چگینی همچنین تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرقزوین آماده هر نوع همکاری در ساخت و احداث خانه مداحان و حمایتها و مساعدت در تقویت زیر ساخت در حوزه فعالان ستایشگری قزوین هستند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط