یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

مشارکت تمامی نهاد های تصمیم ساز در حوزه فرهنگ/کاهش آسیبهای اجتماعی در سایه اقدامات فرهنگی محقق می شود

 در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف بررسی برنامه ها و دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر و افزایش تعاملات دوسویه مابین شورا و مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد بر لزوم توجه به ایجاد زیر ساختهای فرهنگی و مشارکت تمامی دستگاههای فرهنگی در امور فرهنگ وهنر شهرقزوین تاکید شد .

 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا ، میرزا پور معاون فرهنگی،حجت الاسلام رمضانی مدیر امور شهرستانها و مشاور مدیر کل ،آقاحسینی رییس گروه قرآن و نهج البلاغه، ملاحسنی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی، اکبری معاون سازمان فرهنگی و با هدف افزایش تعاملات فیمابین شورا و مدیریت شهری در حوزه فرهنگ با اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد .

در این جلسه هرکدام از اعضای کمیسیون، معاونین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شهری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی نیز در سخنانی با اشاره به حضور آقای براتی به عنوان مدیر کل جدید ارشاد قزوین گفت:  تغیر و رویکرد مثبت خوبی در ادره ارشاد می بینیم که امیدواریم این روند مستمر باشد.
 
وی با اشاره به وظایف و تکالیف سازمان زیباسازی خاطر نشان کرد: مناسب سازی فضاهای شهری ،ایجاد بسترهای مناسب برای برگزاری راهپیمایی ها ،نصب المان و تصاویر شهدا،نصب تصاویر فرماندهان شهید و شاخص ،نصب تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن پور  از جمله مواردی هستند که توسط این سازمان انجام می شود .
 
به گفته وی اقدامات فرهنگی و مساعدت به سایر دستگاه‌ها را هر روز و به طور مستمر انجام می دهیم  ودر راستای تعاملات با اداره ارشاد آماده همکاری هستیم .

اکبری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سخنانی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی در حوزه فرهنگ گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجتماعی به ویژه در نقط منفصل شهری و محلات کم برخوردار از جمله برنامه های مهمی است که انجام میشود. همچنین در مورد تئاترنیز درخواست همکاری خوبی داریم که رویکرد تئاتر شهر را عوض نماییم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط