یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

قاسم اللهیاری،

پروژه تئاتر شهر در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

باید برای تمامی برنامه های فرهنگی افق حرکت و یک برند ترسیم شود تا بتوانیم با هم افزایی و مشارکت برای رسیدن به آن افق برنامه ریزی و تلاش کنیم .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون که با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با هدف افزایش تعاملات فیمابین شورا و مدیریت شهری در حوزه فرهنگ برگزار شد با تاکید بر این مطلب اظهار کرد:با ترسیم افق حرکت در برنامه های فرهنگی می توانیم همه با هم و در حول یک محور برنامه ها را پیش ببریم و آنها را درسطح کشور معرفی کنیم .
 
 اللهیاری با اشاره به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است و همه برنامه های دستگاهها باید برای تقویت این عرصه باشد خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان یک زیرساخت اساسی در کشور گفت: توجه به برندینگ در حوزه های فرهنگی هنری و گردشگری کمک زیادی به موفیقت در این عرصه خواهد کرد ولذا تمامی ابزارها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.
 
 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین از مشارکت و تعامل شورا ومدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه های مشارکتی فرهنگی هنری وقرآنی با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خبرداد وگفت: در این راستا نیز تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی این نهاد صورت گرفته است و در ادامه مسیر نیز آمادگی همکاری و تعاملات دوسویه هستیم .
 
 اللهیاری تصریح کرد: می توانیم استودیو شهر که بسیار کامل و مجهز است را برای ضبط صداهای ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم .
 
 وی همچنین با اشاره به مراحل تکمیل پروژه  تئاتر شهر گفت:برای رفع کمبود زیرساخت در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده ایم و تمام تلاش خود را به کاربسته ایم و در این راستا نیز پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و با کیفیت به زودی به بهره برداری خواهد رسید .
 
 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین تاکیدکرد: ضرورت دارد تا در نشستی ویژه زمینه همکاری های مشترک میان شورا ومدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گیرد تا  موارد نهایی شده به مرحله اجرایی برسند .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط