سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

مهدی خانی ،

طرح تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه به زودی کلنگ زده می‌شود

مقرر شده در حداقل زمان ممکن نقشه برداری طرح تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه انجام و هندسه طرح آماده شود و پروژه برای کلنگ زنی وارد فاز اجرایی شود.

 مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیربنایی  شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا در سخنانی خواستار تهیه وتدوین دفترچه عوارض ارزش افزوده ناشی از طرحهای عمران شهری شد وگفت: مدیریت شهری باید نسبت به تهیه  جدول پهنه بندی و دسته بندی شده از مناطق برای عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های عمران شهری  اقدام نماید. چرا که این گونه هر بارموارد توسط کارشناس رسمی بررسی نخواهد شد و به نفع مردم و شهر خواهد بود و به عدالت نیز نزدیک تر است.
 
وی تصریح کرد: قیمت املاک در مناطق مشخص است و فقط هر سال به تناسب تورم ضریب تغییر اعمال خواهد شد و لذا اگر لوایح عوارض ارزش افزوده براساس ضابطه باشد کارها راحت تر پیش خواهد رفت.
 
 مهدی خانی در ادامه به گزارش کار کمیسیون عمران شورا پرداخت و گفت:درجلسه اخیر طرح احداث تقاطع غیر همسطح نجم آباد و میدان دفاع مقدس –اقبالیه مطرح شد و مورد بررسی فنی وکارشناسی قرار گرفت همچنین طرح مطالعات ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین درجلسه مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت .
 
وی همچنین درخصوص طرح تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه گفت: پس از بررسی گزینه های مشاور طرح برای اجرای این تقاطع مقرر شد تا در گام بعدی هندسه طرح و نقشه برداری آن آماده شود و پروژه برای کلنگ زنی وارد فاز اجرایی شود .
 
وی همچنین پیرامون لایحه مساعدت شهرداری پیرامون اجرای نمایشواره ایران فخر گفت:برای اجرای این نمایش ۱۶۱ نفر به همراه خانواده‌هایشان به صورت مستقیم درگیر اجرای نمایشی با موضوع حجاب بودند و از دیگر سو جمعیت کثیری از مردم در طول ۱۰ شب شاهد اجرای این نمایش بودند.
 
به گفته رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرقزوین ، همین گروه نمایشی می‌تواند در حوزه دفاع مقدس و در حوزه‌های دیگر نمایش آیینی کار کند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط