شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

اللهیاری،

اعتبار فعالیتهای قرآنی در شورای اسلامی شهر قزوین شش برابر شده است

قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از شش برابر شدن اعتبارات حوزه قرآنی در این شورا خبر داد و گفت: با جدیت از فعالیتهای موسسات قرآنی که برنامه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی در نوزدهمین آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین و خانواده شهدای فعال قرآنی که در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار شد افزود: افتخار داریم با نوزدهمین آیین تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم در خدمت فعالان این عرصه باشیم و این رویکرد در سالهای آینده نیز بیشتر خواهد شد.

اللهیاری افزود: در آخرت از همه ما سوال می کند که شما برای قرآن چه کردید ؟ و بازخواست خواهیم شد لذا احساس مسئولیت کردیم و با بضاعت خودمان در ترویج فرهنگ قرآنی سهیم شدیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یادآور شد: خوشبختانه محافل قرآنی خوبی با حضور قاریان بین المللی در قزوین برگزار شده و در تجلیل از حافظان قرآنی همواره رویکرد خوبی داشتیم و در لایحه ای که از سوی شهرداری ارائه شد، اعتبار تجلیل از فعالان قرآنی تا سه برابر کنونی پیشنهاد شد که در شورا تصویب کردیم تا این میزان شش برابر شود.

وی اضافه کرد: از موسسات قرآنی که طرح و برنامه داشته اند حمایت کرده ایم و در این راستا با اختصاص ۳۶ میلیارد تومان مکان مناسبی در اختیار قاریان قرآن قرار گرفته است.

اللهیاری در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این روزها حوادث غزه همه ما را متاثر کرده و آرزو می کنیم با پیروزی مظلومان شاهد نابودی جانیان و کودک کشان باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: جنگ غزه تلخ و جانکاه است و با جنایات رژیم صهیونیستی، چهره ضد انسانی و ضد بشری غاصبان سرزمین های اشغالی را بر همگان آشکار کرده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده شهدا و ۳۵۰ تن از حافظان و قاریان و فعالان قرآنی استان تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط