یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم تقویت و توجه به تجهیزات به روز در سازمان آتش نشانی

در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری بر لزوم توجه به تجهیزات به روز در سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری به ریاست محسن حق شناس و با حضور اعضا، موسی خانی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ، عمویی مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری، رحمانی مدیر  و رضی معاون منطقه نمونه گردشگری باراجین و اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان پاسداران در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه خرید تجهیزات آتش نشانی شامل چهار دستگاه خودروی عملیاتی و دو دستگاه پمپ آبکشی توسط موسی خانی رییس این سازمان تشریح شد و مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

اعضای کمیسیون نیز ضمن تایید این لایحه بر لزوم تقویت و توجه به تجهیزات آتش نشانی تاکید نمودند و در ادامه اختصاص وانت فوتون ها برای سازمان آتش نشانی را  محرز دانستند و مقرر شد تا شهرداری از محل  خودروهای فوتون، دو دستگاه را در اختیار سازمان آتش نشانی قرار دهند.

این گزارش می افزاید؛ لایحه جابجایی اعتبارات پروژه های عمرانی سازمان آرامستان شامل پروژه حفظ و نگهداری غسال خانه، پروژه ساخت قبور و حجرات خانوادگی در بهشت صدر و بهشت فاطمه (س) و خدمات مربوطه ، پروژه طراحی و محوطه سازی آرامستان های داخل شهر و اجرای خیابان و جدول گذاری، پروژه توسعه و محصور کردن آرامستان جدید کوثر توسط عمویی مدیر عامل این سازمان تشریح شد و مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری پیرامون جذب پیمانکار جهت احداث دیوار سنگی باغ موزه دفاع مقدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در جریان بررسی این لایحه بر نحوه چگونگی اجرای طرح باغ موزه دفاع مقدس و طرح یادمان شهدای گمنام بحث شد و مقرر گردید تا بررسی های بیشتر پیرامون این لایحه ظرف مدت یک هفته صورت گیرد و سپس در مورد لایحه تصمیم گیری شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط