سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد:

لزوم تعاملات و همکاری های بیشتر بانک شهر با شهرداری قزوین

ضرورت دارد با توجه به وضعیت بانک شهر در بورس ،این بانک تعاملات و همکاری های بیشتری را با شهرداری قزوین در اعطای تسهیلات داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی  رییس کمیسیون مالی، برنامه یزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد،طی سخنانی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش 300 میلیارد تومانی سهام شهرداری در بانک شهر گفت: باید برای اعضای شورا پاسخ یکسری سوالات از جمله ارزش هرسهم بانک شهر و وضعیت افزایش سرمایه 200 میلیون تومانی که در ده ماه گذشته اتفاق افتاد، به صوت شفاف و روشن ارایه شود تا بتوانیم در خصوص این لایحه تصمیم گیری کنیم .  
 
وی ادامه داد: درمدت ده ماه اخیر 206 میلیارد تومان به بانک شهر برای افزایش سرمایه پول پرداخت شده است که در حال حاضر نه سود پول پرداخت شده و نه اینکه افزایش سهام برای شهرداری لحاظ شده است .
 
چگینی با اشاره به درخواست شهرداری قزوین مبنی بر دریافت تسهیلات 1500 میلیارد تومانی از بانک شهر گفت: متاسفانه بانک شهر تنها با 50 میلیارد تومان این درخواست موافقت نموده است آن هم برای خرید و نوسازی سیستم حمل ونقل عمومی ،در حالی که شهرداری برای تکمیل پروژه های عمرانی خود نیازمند 1500 میلیارد تومان اعتبار است.  
 
وی تاکیدکرد: با توجه به این شرایط و درصورت عدم همکاری بانک شهر با شهرداری قزوین باید برای افزایش سرمایه و یا جایگزینی بانک دیگر در سهام تجدید نظر صورت گیرد و تدبیر اساسی اتحاذ شود .
  پایان پیام/

تصاویر مرتبط