سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت اسکانیاهای سازمان اتوبوسرانی در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران ترافیک و امور زیربنایی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون تعیین تکلیف وضعیت اتوبوسهای های اسکانیا تحویل امانی و شهاب اخذ شده از بهره برداران بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیربنایی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامي شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک،تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی، ذولقدر کارشناس بودجه، دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی و مسؤلین نواحی و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهادبرگزار شد‌.

در ابتدای جلسه لایحه تعیین تکلیف وضعیت اسکانیاهای تحویل امانی و شهاب های اخذ شده از بهره برداران سازمان اتوبوسرانی با حضور عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک و تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تقوی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در این جلسه اظهار کرد؛ برای حل این مشکل و تعیین تکلیف وضعیت اتوبوسهای اسکانیا به چهار روش پیشنهادی رسیدیم که برای انتخاب بهره برداران آزاد باشد و براساس تمایل آنها روش ها انتخاب شود.

وی به تشریح جزییات چهار روش برنامه ریزی شده برای تعیین تکلیف وصعیت اسکانیاهای تحویل امانی و شهاب های اخذ شده از بهره برداران سازمان اتوبوسرانی پرداخت و گفت: پرداخت مبلغ مورد نظر به بهای عادله روز مطابق با نظر تقویمی کارشناس اتوبوسهای شهاب و خروج بهره بردار از چرخه ناوگان ،واگذاری خودروهای ملکی مازاد بر استفاده سازمان به بهره برداران با قیمت کارشناسی از طریق ترک تشریفات ،واگذاری ۱۸الی ۲۴ درصد از مالکیت اتوبوسهای اسکانیای مورد نظر به بهای عادله روز مطابق با نظر تقویمی کارشناس،فراخوان واگذاری ۴۰ درصد از اتوبوسهای اسکانیا از طریق مزایده عمومی و انعقاد قرارداد۷ ساله بهره برداری از خطوط اتوبوسرانی چهار روش پیشنهادی می باشد.

در ادامه پس از بحث و بررسی اعضای شورا مقرر شد تا در جلسه ای دیگر جمع بندی نهایی در این لایحه صورت گیرد و سپس در صحن شورا در مورد تصمیم گیری شود.

در ادامه این جلسه نیز در خصوص نحوه یکسان سازی قرارداد نواحی با حضور مدیر هماهنگی نواحی و مسؤلین نواحی شهرداری بحث و بررسی شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط