سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در خیابان خیام قزوین

به منظور نظم بخشی و رفع سد معبر در خیابان خیام طرح ساماندهی دستفروشان در این محور اجرایی می شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: با تاکیدات و دستورات مقام قضایی از جمله  قاضی دکتر حسینی و همراهی و همکاری نیروی محترم انتظامی و مجموعه مدیریت شهری بویژه حراست وعوامل اجراییات شهرداری اتفاقات خوب و قابل تقدیری در زمینه ساماندهی دستفروشان در شهر قزوین افتاده است.
 
وی افزود: وجود افراد دستفروش به ویژه در خیابان خیام باعث ایجاد نارضایتی شهروندان و همچنین مغازه داران شده و بی نظمی شدیدی را در معابرو خیابان ها ایجاد نموده است .
 
رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد:با همت مدیریت شهری و اعضای شورا  مکانی جهت ساماندهی وسازماندهی دستفروشان خیابان خیام درنظر گرفته شده که این افراد می توانند در این فضا به امرار معاش خود ادامه دهند.  همچنین سازمان میادین به دنبال شناسایی و ایجاد مکانی جهت ساماندهی دیگر دستفروشان  می باشد که در این راستا اقدامات لازم را انجام می دهد.
 
وی تصریح کرد: در محل مذکور ۷۰ غرفه توسط سازمان میادین درنظر گرفته شده و امیدواریم با همراهی شهروندان شاهد ارایه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم و انضباط  بیشتری را در سطح شهر ببینیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط