سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۵

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین ؛

توسعه ورزش باعث سلامت عمومی و نشاط اجتماعی می شود

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک وحقوقی شورای اسلامی شهرقزوین با تبریک به مناسبت روز تربیت بدنی گفت: هر ساله از بیست و ششم مهر ماه تا دوم آبان  به نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است که فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
 
وی افزود: همچنین توجه و ضرورت اشاعه، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی یکی دیگر از دلایل برگزاری این هفته به شمار می‌آید.
 
صلح جو ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی دست اندرکاران، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان عرصه ورزش خاطر نشان کرد: اهمیت فعالیت های ورزشی و تحرک بدنی جامعه در نزد کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت به گونه ایی تعریف شده است که آن را یکی از شاخص های مهم توسعه و به عنوان معیاری ارزشمند در سنجش بهره وری آن جامعه بیان کرده اند.
 
وی ادامه داد:  از مدیران،معاونین و روسای هیات های ورزشی که زحمات زیادی را برای ارتقا سطح ورزش و پرورش قهرمانان بر عهده دارند تشکر میکنم چرا که با دستان خالی، گل پرورش می دهند. در این راستا مدیریت شهری  قزوین نیز وظیفه حمایت و پشتیبانی از ورزش و تجلیل از قهرمانان ومدال آوران  را برعهده دارد که خداروشکر قدم های بزرگی برداشته است ولی باید این حمایت ها را افزایش دهیم.                                                                  وی همچنین از شهدای ورزشکار نیز یاد کرد وضمن درود بر روان پاکشان تصریح کرد: باید الگوی پهلوانی را از شهدابیاموزیم که قهرمانان واقعی در عرصه های مختلف هستند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط