سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۵

ولی چگینی ،

در بودجه سال آینده توجه ویژه ای به تله سیژ منطقه نمونه گردشگری زرشک و کامان شود / اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای برنامه پنج ساله سوم

مدیریت شهری در اجرای برنامه جامع وکامل برنامه پنج ساله سوم شهرداری اهتمام جدی داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین ،در جلسه علنی شورا که بادستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار  شد طی سخنانی اظهار کرد: برنامه مدون و راهبردی پنج ساله شهرداری قزوین از آبان ماه سال 1401 تا خرداد 1402 در کمیسیونهای تخصصی شورا مورد بحث و بررسی و سیاست گزار ی قرار گرفت  که در ادوار گذشته شورا در این حوزه به این مقدار زمان صرف بررسی این برنامه نشده بود.

 
وی ادامه داد:برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین یک نقشه راه است که بایستی در همه عرصه ها و بخشها به صورت جدی اجرایی شود تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در مدیریت شهری قزوین باشیم .
 
 وی با اشاره به اینکه بررسی این برنامه در شورای اسلامی شهرقزوین زمان و انرژی زیادی برده است خاطر نشان کرد: اگر این برنامه اجرایی نشود هیچ ارزشی نخواهد داشت.  
 
 رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین در ادامه به بازدید اعضای شورا از مجموعه تله سیژ منطقه نمونه گردشگری زرشک و کامان اشاره نمودو گفت: به قیمت امروز این مجموعه حدود سه تا چهار هزار میلیارد تومان سرمایه هزینه شده است و امروز اگر بخواهیم این چنین مجموعه ای را بسازیم باید بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان هزینه نماییم لذا در مقابل این سرمایه هزینه کرد 40 میلیارد تومانی برای تکمیل مجموعه و بازسازی دستگاه ها هزینه ای نیست.  
 
 وی تاکیدکرد: بنده به شخصه با هر لایحه ای که باعث آبروی شهر می شود موافقم و دراین زمینه نیز توجه به تله سیژ می تواند برندی برای شهرقزوین باشد و مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گیرد.
 
چگینی خواستار توجه ویژه دربودجه سال آتی شهرداری قزوین برای تکمیل مجموعه تله سیژ شد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط