سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۵

فصیحی رامندی ،عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد؛

تکمیل سه پروژه مهم شهری در دوره شورای ششم

شهردار جهادی و اعضای شورای ششم نگاه زیربنایی و عمیق به مسائل شهری دارند .

فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین در دیدار مردمی مساجد که در مسجد دباغان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق حضور در جمع شما نمازگزاران و اهل مسجد محله دباغان حضور پیدا کردم، می‌خواهم از زاویه دیگر به مسائل مطروحه بپردازم، شهر یک موجود زنده است و مدام نیاز به رسیدگی در امور سطحی ،جزیی وامور زیر بنایی وکلی دارد.
 
وی ادامه داد: شهردار جهادی و شورای ششم نگاه زیربنایی و عمیق به مسائل شهری داشته و دارد؛ بر این اساس علاوه بر امور روبنایی مثل رنگ آمیزی جداول، تامین روشنایی فضای سبز و نظافت شهر به امور زیربنایی هم  اهتمام جدی داشته است .
                                                                                                                                                                                                                                                          وی در ادامه سخنانش به ذکر چند نمونه از اقدامات مهم و زیر بنایی در شهر قزوین که طی دو سال گذشته انجام شده اشاره نمود و گفت:چند کار مهم توسط این شهردار و شورا در این دو سال انجام شده است که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از این موارد حل مشکل بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر است که با پیگیری جدی شهردار و تعیین هیئت کارشناسی از خبرگان بانک مرکزی توسط ایشان و مساعدت سازمان بازرسی استان به سرانجام رسید و بدهی با کاهش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومانی تسویه شد.
 
 فصیحی رامندی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: همچنین پروژه سومین بوستان بانوان شهر قزوین که از زمان شورای چهارم شروع شده بود و در طی ۴ سال دوره شورای پنجم تکمیل نشده بود؛ در این دوره با پیگیری شهردار جهادی قزوین  تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
 
وی خطاب به نمازگزاران و اهالی محله دباغان به اقدام جهادی و شبانه روزی تکمیل کمربندی آیت اله باریک بین اشاره کرد و افزود: در دوره شورای قبل عملیات اجرایی پروژه بزرگ بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار آیت الله باریک بین آغاز و در طول ۴ سال حدود دو و نیم کیلومتر آن ساخته شد اما طی این دو سال با پیگیری جدی و شبانه روزی شهردار علی رغم اینکه ۸ ماه پروژه را تعطیل کردند، هم  اقدامات تملک آن انجام شد و هم پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تکمیل شد.
 
 وی با اشاره به مزایای این پروژه تصریح کرد: هر یک از شهروندان می تواند از جنوب شهر به شمال شهر بدون حتی یک چراغ قرمز عبور کنند و دیگر مجبور نیستند به داخل شهر وارد شوند طرح‌ها و پروژه‌های دیگری نیز در حال انجام است که انشالله در آینده مطرح و بهره‌برداری خواهد شد.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط