یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین :

حمایت از حلقه های میانی از اولویتهای کمیسیون فرهنگی است

یکی از اولویتها و دغدغه های شورای ششم توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه حمایت از حلقه های میانی است و در این راستا نیز تاکنون حمایتهای خوبی از سوی شورا و مدیریت شهری قزوین صورت گرفته است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون ضمن تبریک پیروزی رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: تردیدی نیست که قیام مردم مظلوم فلسطین و حمله گردانهای حماس به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و مواضع صهیونیستهای غاصب، آن هم با دستان خالی و در حالی که سالهاست تحت محاصره ظالمانه قرار دارند، پاسخی در برابر چند دهه ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران رژیم کودک کش صهیونیستی است.
 
وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ که ان شاءالله سرآغاز فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی است را به عموم مسلمین جهان، مقام معظم رهبری و رزمندگان جبهه مقاومت خاصه در غزه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: بی شک این پیروزی حاصل زحماتی است که سالها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت رقم زده اند.
 
اللهیاری در بخش دیگری از سخنانش با توجه به حضور مدیر کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان در جلسه کمیسیون اظهار کرد: یکی از اولویتها و دغدغه های شورای ششم توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از حلقه های میانی است و در این راستا نیز تا کنون حمایتهای خوبی از سوی شورا و مدیریت شهری قزوین صورت گرفته است .
 
وی تصریح کرد:طی دو سال گذشته تشکل و یا مجموعه ای نبوده که با طرح و برنامه مناسب وارد مجموعه شورا شود و حمایت نشود.  
 
اللهیاری همچنین با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضای کمیسیون مبنی بر تعیین ردیف بودجه ویژه کانونهای مساجد گفت :می توانیم برای بودجه سال آتی و از ردیف کمک به مساجد در روکش بودجه نیز ردیف مشخصی را برای اقدامات وکارهای فرهنگی با محوریت کانونهای مساجد درنظر بگیریم.
 
وی همچنین با اشاره به افتتاح فرهنگسرای تخصصی بانوان در خیابان شهید منتظری خاطر نشان کرد : کانون های مساجد در بخش خواهران می توانند از ظرفیت این فرهنگسرا استفاده کرده و همچنین در آینده ای نزدیک نیز با افتتاح فرهنگسرای هنر و رسانه نیز می توانند به صورت تخصصی از این مجموعه استفاده نمایند.  
 
وی تصریح کرد: شورا و مدیریت شهری قزوین به اندازه بضاعت خود در کنار کانونهای فرهنگی هنری مساجد می باشد و لذا بر اساس اولویت بندی و اقدامات شاخص و برتر کانونها می  توانند مورد حمایت قرار گیرند .
 
اللهیاری همچنین خواستار ارایه برنامه و ظرفیت ها از سوی کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهر قزوین  برای اجرای برنامه های مشترک  شد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ، همچنین از زحمات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم جشن ولادت پیامبر مهربانی در کمربندی آیت اله باریک بین قدردانی نمود.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط