یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

در جلسه تلفیق کمیسیون های شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم همکاری ارگانهای مربوطه در ساماندهی معتادین متجاهر

جلسه تلفیق کمیسیون های شهرسازی و خدمات شهری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف ارزیابی وضعیت اداره توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین و بررسی لوایح شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین جلسه تلفیق کمیسیونهای شهرسازی و خدمات شهری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور اعضا، حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی، کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷، شاه محمدی مدیر توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین و با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت اداره توسعه خدمات اجتماعی و بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در سخنانی با بیان اینکه طی شش ماه ابتدای امسال ۱۸۷ در خواست با این سامانه از سوی شهروندان مطرح شده است افزود؛:عمده موارد مطرح شده ساماندهی و جمع آوری معتادین متجاهر است که متاسفانه متولی این موضوع نیز شهرداری نیست اما مردم از شهرداری توقع دارند.

وی تصریح کرد: ساماندهی متکدیان و کارتن خوابهایی که معتاد نیستند جزو وظایف اداره توسعه خدمات اجتماعی می باشد و در این راستا انجام وظیفه می کند.

در ادامه جلسه ؛ شاه محمدی مدیر مرکز توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین ضمن بیان آمار جمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب اظهار کرد: در این حوزه با چهار مشکل در بخش خدمات و  پشتیبانی، قضایی، انتظامی و عدم همکاری دستگاههای مرتبط مواجه هستیم.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به بخش این بخش شد و گفت: تقویت تجهیزات و امکانات از جمله خودروی ویژه ،تعیین تنخواه برای امورات جاری  استفاده از پلیس خانم و آقا و همکاری ادارات و دستگاههای مرتبط از جمله بهزیستی استان از دیگر مواردی است که در جهت نیل به اهداف مدنظر راهگشا خواهد بود.

همچنین در پایان، مقرر شد تا در جلسه ای وضعیت مطالبات شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته اند و نتایج عملکرد سامانه ۱۳۷ مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه لایحه شهرداری قزوین پیرامون اخذ مشاور جهت پروژه تدقیق محدوده های بازآفرینی شهری و تدوین سیاست‌ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی در بافت‌های فرسوده با حضور حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی و کارشناسان مربوطه مورد بررسی و تایید قرار گرفت و مقرر گردید رییس کمیسیون عمران نیز در جلسات تخصصی حضور داشته باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط