چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۲

فصیحی رامندی،

۸۰ درصد پیشرفت پروژه کمربندی آیت اله باریک بین در شورای ششم صورت گرفت/ برگزاری جشن بزرگ پیامبر مهربانی توسط مدیریت شهری ستودنی است

جشن بزرگی که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص)در کمربندی آیت الله بارک‌بین توسط شهرداری قزوین برگزار شد علی رغم فرصت کوتاهی که جهت هماهنگی وجود داشت حقیقتاً ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق (ع) گفت: از حضور چشمگیر و با نشاط مردم وفادار قزوین در جشن بزرگ میلاد رسول اکرم و پیامبر مهربانی و رئیس مذهب شیعه ،امام جعفر صادق(ع) تشکر می‌کنم.

 وی افزود: جشن عظیمی که در بلوار آیت الله بارک‌پین برگزار شد علی رغم فرصت کوتاهی که جهت هماهنگی وجود داشت حقیقتاً ستودنی است، اینجانب به سهم خود ضمن تبریک و شادباش از حضور پرشور مردم و دست‌اندرکاران برگزاری این جشن که به  نوع خود از اولین‌ها در شهر قزوین بود سپاسگزارم.

فصیحی رامندی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پروژه عظیمی که این جشن باشکوه در آنجا برگزار شد از ابتدای فعالیت شورای پنجم در سال ۱۳۹۶ آغاز و در طول ۴ سال ۲۰ درصد آن احداث و ۸۰ درصد باقیمانده با حمایت ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین و تلاش بی‌وقفه شهردار جهادی، دکتر صباغی و همه عوامل شهرداری طی مدت دو سال تکمیل گردیده است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین اظهار امیدواری نمود؛ ان‌شاالله در روزهای آینده این پروژه به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فصیحی رامندی همچنین تصریح کرد: بنده به همکاران خودم در شهرداری و شهردار پرتلاش قزوین به واسطه تکمیل این پروژه خدا قوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و انتظار دارم با فراغت یافتن از این کار بزرگ به تکمیل دیگر پروژه‌ها اهتمام ورزند و مردم خوب شهرمان نیز با بهره‌برداری از این پروژه که به طول ۱۲ کیلومتر شمال شهر را به جنوب شهر متصل می‌کند، لذت استفاده از وقت خود را داشته باشند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط