سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۱

رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین :

برگزاری "جشن بزرگ پیامبر مهربانی" نماینگر اقدام جهادی و ارزنده مدیریت شهری قزوین بود / همت شهردار قزوین در احداث کمربندی آیت الله باریک بین ستودنی است

همزمان با ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) ، فخر کائنات عالم، مدیریت شهری قزوین با برگزاری جشن بزرگ پیامبر مهربانی یکی دیگر از کارهای جهادی و ارزنده خود را تقدیم شهروندان عزیز قزوینی کرد.

حسین صلح جو ،رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین، در حاشیه برگزاری این جشن بزرگ گفت: استقبال چشمگیر و چند ده هزار نفری مردم از این تجمع فرهنگی و مذهبی که در کمربندی آیت اله باریک بین برگزار شد، نماینگر وحدت، همدلی، مهربانی و محبت مردم خوب قزوین بود.

وی تصریح کرد: ابر پروژه کمربندی آیت الله باریک بین با صرف هزینه ای حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان، به طول حدود ۱۲ کیلومتر با امکانات منحصر به فرد، در کمترین زمان ممکن و با همت شبانه روزی شهردار، معاونین، مدیران و کارکنان و کارگران شهرداری  آماده بهره برداری شده است که امکان دسترسی سریع از شمال شرق به جنوب غرب قزوین را فراهم می نماید.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک منتظر شنیدن اخباری مبنی بر  اجرای پروژه های شاخص دیگری در شهر از سوی شهردار قزوین خواهیم بود.

 صلح جو  گفت: امروز بنده به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر قزوین با غرور از انتخاب دکتر مهدی صباغی به عنوان شهردار قزوین در پیشگاه خداوند متعال رو سفید بوده و سرتسلیم فرود می آورم و از تمام تلاشها و زحمات ارزنده ایشان و کلیه زحمت کشان شهرداری قزوین که مصداق عینی  ونه کلامی تلاش عملی و جهاد است، قدردانی کرده و برایشان آرزوی عاقبت بخیری دارم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط