سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

بررسی لوایح شهرداری قزوین در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس،خلجی سرپرست اداره درآمد،امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماندو بهدل مسؤل درآمد سازمان مدیریت پسماند و با هدف بررسی لوایح شهرداری  در حوزه مالی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

این گزارش می افزاید؛لایحه شهرداری پیرامون پرونده های عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری در اجرای طرحهای توسعه شهری در صورتی که مبالغ پرونده ها کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان باشد پس از اخذ نظریه کارشناسی رسمی با دستور شهردار اقدام شود مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت .

همچنین گفتنی است ؛لایحه شهرداری قزوین پیرامون اخذ مجوز برگزاری مناقصه جهت خریداری تجهیزات مورد نیاز سازمان مدیریت پسماند شامل سه دستگاه نمک پاش مکانیزه و ۶ دستگاه تیغه برفروب از طریق تشریفات قانونی با حضور امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نیز ضمن تایید لایحه بر لزوم خرید دستگاههای با کیفیت و به روز تاکید نمودند.

در ادامه جلسه ،چگینی رئيس این کمیسیون در سخنانی بر مدیریت مطلوب و بهینه سازمان مدیریت پسماند در آمادگی وقوع سیل و برف در فصل پاییز و زمستان در شهر قزوین تاکید نمود و گفت: مقابله با سیلاب و استفاده از تجهیزات به روز و با کیفیت و مدیریت مطلوب در ماه های آتی می تواند در رضایتمندی شهروندان بسیار موثر باشد.

براساس این گزارش، درخواست یکی از شهروندان مبنی بر اعتراض ایشان نسبت به محاسبه بهای خدمات پسماند بر مبنای ۵۰ درصد عوارض صنفی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید این پرونده به کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع شود تا مساعدتهای لازم در این خصوص صورت گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط