سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

بررسی سه لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی سه لایحه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد‌

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،اسفندیاری مدير عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین ، رحمانی سرپرست امور اجرایی شهر قزوین و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ اسفندیاری مدير عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین در این جلسه به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساختهای شهر هوشمند اشاره داشت و گفت؛  اقداماتی در راستای توسعه زیر ساختهای شهر هوشمند در قالب پروژه FTTX و هم افزایی تیم مدیریت شهری و شرکت شاتل صورت گرفته است.

وی به تشریح مفاد تفاهم نامه فیمابین شهرداری و شرکت شاتل و تعرفه و الزامات اجازه عبور زمینی برای نصب فیبر نوری ،میکرو داکت، ساب داکت و داکت پرداخت.

همچنین اعضای کمیسیون ضمن بررسی توضیحات ارایه شده در خصوص وضعیت حفاری برای اتصال شهر به فیبر نوری به بررسی جزییات آنالیز قیمت حفاری پرداختند و مقرر شد تا هزینه مجوز حفاری توسط امور اجرایی شهر  محاسبه و مجددا در صحن شورا جهت تصمیم گیری نهایی مطرح گردد .

در ادامه جلسه،لایحه دیگری مبنی بر خرید پشتیبانی سامانه شهرسازی و شهروند سپاری توسط اسفندیاری مدير عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین مطرح و آنالیز ریالی آن تشریح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین جزییات لایحه خرید یک دستگاه پرنده جهت نقشه برداری(پهپاد) از طریق ترک مناقصه مورد بحث و بررسی قرارگرفت و مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط