سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

بررسی و تصویب چهار لایحه املاکی شهرداری در جلسه کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین لوایح مربوطه در حوزه املاک شهرداری مورد بحث و بررسی و تایید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک، مسئولان و کارشناسان واحد املاک با هدف بررسی لوایح املاکی شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش، لایحه توافق شهرداری با آقای دژاکام مبنی بر  واگذاری باقیمانده پلاک ثبتی واقع در بر خیابان شهید انصاری به مساحت حدود ۹ مترمربع به قیمت کارشناسی و لایحه واگذاری زمین به هیات امنای مسجد امام علی (ع) مشروط به احداث دوربرگردان در انتهای بلوار بررسی شدند و به تصویب اعضای کمیسیون رسید‌.

این گزارش می افزاید؛ لایحه دیگری که مورد بررسی قرار گرفت تفاهم نامه تملک سوله و زمین مجاور مجتمع شهید زرآبادی پور واقع در جاده بوئین زهرا برای احداث میدان میوه و تره‌بار مرکزی و توافق با شرکت آب و فاضلاب بود که به استحضار اعضای کمیسیون رسید و موافقت کلی آن کسب شد و مقرر گردید پس از کارشناشی و تعیین زمین معوض به صورت لایحه به شورا ارایه شود.

براساس این گزارش، لایحه شهرداری پیرامون توافق با آقایان شهیدی و طاهر زادگان در ناحیه منفصل شهری خیر آباد با حضور بهنام زاده مدیر املاک و مسؤلان املاک منطقه یک شهرداری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین گفتنی است، در این جلسه اولویت بندی  پرونده های تملک در منطقه یک شهرقزوین به همراه جزییات قیمت گذاری و میزان مساحت آن توسط کاتبی مسؤل املاک این منطقه تشریح شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط