پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

فصیحی رامندی:

وضعیت اتوبوسهای اسکانیا در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مالکیت اتوبوسهای اسکانیا در سازمان اتوبوسرانی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج‌الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بلاتکلیفی مالکیت اتوبوس‌های اسکانیا شهرداری قزوین یک دمل چرکین است که طی سالیان سال در شهرداری قزوین به وجود آمده است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
 
وی ادامه داد:بر همین اساس اعضای شورا مصوب نمودند تا طی مدت شش ماه و تا پایان شهریور ماه وضعیت آنها مشخص شود و قیمت کارشناسی این اتوبوس‌ها برای واگذاری مشخص گردد.
 
فصیحی رامندی تصریح کرد: باید تا قبل از ابطال کارشناسی ها و در یک زمان معین وضعیت اتوبوسهای شهاب و اسکانیا تعیین تکلیف شود .
 
وی ادامه داد: باید میزان هزینه‌ کرد اتوبوس داران برای تملک اتوبوس‌های یادشده به روز حساب شده و به آنها پرداخت شود و یا به جای آن این اتوبوس‌ها را از شهرداری بخرند.
 
فصیحی رامندی همچنین در تذکری بر لزوم حضور حداکثری اعضای شورا در جلسات کمیسیونها تاکید نمود و گفت: کمیسیونها باید با حداقل سه نفر برگزار شوند و همچنین کمیسیونهای تلفیق باید با حضور رییس شورا اداره  شود که متاسفانه تا کنون این گونه نبوده است واین شیوه تشکیل کمیسیونها قانونی نیست .                                                
وی تصریح کرد : تشکیل کمیسیونها با یک یا دونفر از اعضا باعث خواهد شد تا لوایح به خوبی چکش کاری و پخته نشوند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به این مساله از سوی رییس و سایر اعضای شورا شد .

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط