یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر خواستار شد ؛

لزوم تجلیل مستمر از قاریان وحافظان و خادمان قرآن کریم /مدیریت شهری از هیأت داران و ذاکران اهل بیت تجلیل نماید

باید تلاش کنیم تا بیش از گذشته حفظ و سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، در این راستا تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم به عنوان الگوهای جامعه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو ،رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این که حافظان و قاریان قرآن چهره‌های هستند که باید در جامعه الگو شوند اظهار کرد: قرآن محور پيشرفت آدمی به سعادت و آرامش است و كسانی كه با قرآن كريم انس دارند و عمل به دستورات آن می‌كنند، دنيا و آخرت خود را به سعادت و خوشبختی می‌رسانند.
 
وی افزود: همان گونه که مدیریت شهری قزوین مساعدتهای خوبی در راستای تجلیل از ورزشکاران و نخبگان فرهنگی شهر دارد لازم است تا از حافظان و قاریان قرآن کریم و افراد برجسته در عرصه قرآنی که افتخار آفرین هستند نیز حمایتهای خوبی صورت گیرد.
 
صلح جو خاطر نشان کرد: حفظ قرآن کریم یک بخش کار است وبخش مهم تر نگهداشتن محفوظات قرآنی است که باید مستمرا ادامه یابد لذا در این راستا باید تجلیل از حافظان قرآن صورت گیرد تا حافظان ترغیب شوند تا محفوظات خود را فراموش نکنند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد:شورا و مدیریت شهری قزوین تمام تلاش خود را با ارج نهادن به فعالین قرآن کریم و رشد و بالندگی آنان به کار خواهد بست.
 
صلح جو همچنین خواستار برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل از پیرغلامان ،خادمان  وذاکران اهل بیت، هیأت داران و موکب داران شاخص در مراسم اربعین حسینی (ع) توسط شورا ومدیریت شهری قزوین شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط