سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

ولی چگینی ،

اقدام دستگاه قضایی در طرح انتظام بخشی قابل تقدیر است

رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین از دادستان و مقام قضایی استان به جهت اجرای طرح ارتقاء امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در سعدالسلطنه و طرح انتظام بخشی در مناطق مختلف شهر قزوین تقدیر و تشکر نمود.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی وسرمایه گذاری اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط دادستانی قزوین در طرح انتظام بخشی مناطق مختلف شهر اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شهر  قزوین مطالبات  و دغدغه های شهروندان قزوین و افرادی که در طرح انتظام بخشی، واحد صنفی شان پلمپ و یا تعطیل شده بودند را طی جلسه ای به اطلاع عوامل محترم دادستانی قزوین رساندم .
 
وی ادامه داد: صحبتهای بسیار قابل تاملی در این  جلسه ارایه شد و بالغ بر 15 دلیل مستند و متقن برای پلمب و تعطیلی مغازه ها در سرای سعدالسلطنه و اجرای طرح ارتقاء امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مطرح گردید.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به تخلفات صورت گرفته  در مجموعه سعدالسطنه که یک مرکز تاریخی و فرهنگی وگردشگر پذیر شهر قزوین است اشاره نمود و افزود: لوله کشی غیر استاندارد و بسیار خطرناک انشعابات گاز و برق سه فاز در این مجموعه که از پشت بام این مجموعه صورت گرفته بود که ممکن است تبعات جبران ناپذیری برای این مجموعه داشته باشد؛ همچنین  عدم رعایت شئونات اخلاقی و شرعی در برخی از کافه های این مجموعه از جمله مواردی بودند که در این جلسه به آنها اشاره شد.
 
چگینی خاطر نشان کرد: شنیدن دلایل متقن و مستند از جمله بروز رفتارهای زشت و زننده و مواردی از این دست هر انسانی را فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و مذهبی مجاب می کند که قطعا اقدام دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود بوده و انتظار می رود کسبه محترم هم همکاری بیشتری برای اجرای قانون داشته باشند .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط